Marcusorca
Aktiv medlem
2024-2025 UCI Cyclocross
Gick riktigt illa bruten armbåge. Och Vilmer fick problem med ett knä efter vurpa och klev av.Ingen svensk succe på VM. DNF på samtliga. Antar att Vilmar rök redan i startkraschen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gick riktigt illa bruten armbåge. Och Vilmer fick problem med ett knä efter vurpa och klev av.Ingen svensk succe på VM. DNF på samtliga. Antar att Vilmar rök redan i startkraschen.
Vem bröt armbågen?Gick riktigt illa bruten armbåge. Och Vilmer fick problem med ett knä efter vurpa och klev av.
Vilmar arbåge. Vilmer knäproplemVem bröt armbågen?
Ja, Mvdp fick bra motstånd idag.Namur verkar grymt jobbig. Ovanligt spännande för ett race med mvdp som vinnare. Kul att Nys utmanade, synd han vurpade i kritiskt läge. Och var är surgubben Iserbyt?
Skadad. Missar förmodligen hela säsongen, kommer kanske aldrig tillbaka säger en del.var är surgubben Iserbyt?
Kikar via HBO Max sportpaket.Jag som blivit av med evrosport, var sänds världscupen? YT eller tiz-cycling?
W. Aastrup, den ena av de två svenskarna i dagens lopp.Går väl att köra vidare med den här tråden.
Mvdp plockade vinsten i dagens lopp i Namur.
En stackare med tokkramp vid varv fyra (om jag kommer ihåg rätt). Stod med låsta ben på väg upp för en brant. Benen såg helt stela ut.
Såg inte riktigt bekvämt ut med ben som stela pinnar där i backen!W. Aastrup, den ena av de två svenskarna i dagens lopp.
MVdP fick jobba för det idag, kul, undrar vad som hänt om Nys lyckats hålla svarta sidan ner där.
Såg ut som att han led alla helvetets kval.Såg inte riktigt bekvämt ut med ben som stela pinnar där i backen!
Ja, stod även i nån fransk insta-kommentar min sambo hittade.Såg ut som han fick kramp.
Japp, MvdP och WvA möts vid 5 tillfällen i vinter. 20/12, 22/12, 29/12, 2/1 & 4/1.På lördag är WvA tillbaks också. Bli spännande att se var han står.
Åh herregud.Man blir stel bara av att kika på klippet!
HBO Max sportpaket. App installerad på TV.Var såg ni detta? Letade men hittade inte.
AhaHBO Max sportpaket. App installerad på TV.
Undrar samma sak det är bedrövligt. Live borde väl gå före repriserVafan håller eurosport på med. De visade de tidigare tävlingarna under säsongen men inte senaste två. Tablån har varit fullt upptagen av repriser istället.
Undrar samma sak det är bedrövligt. Live borde väl gå före repriser
Går de inte att se live i appen ens? För de har väl en app för jösse namn. Jag castar från från disc+ app.
Vet inte om det är direkt slumpmässigt var de visas. HBO Max Sport visar all Cyclocross som ligger under UCI World Cup, säkert samma hos Discovery+ (som inte tar mot nya kunder).Vilken app?
Jag har eurosport 1 och 2 via telia. Har i alla tider räckt för att kunna se "all" cykling. Jag kan betala en månad hbo sport (eller annan app) om det är bestämt crossloppen ska gå enbart där, men just nu verkar det helt slumpmässigt. Betalar jag för en app är det ju rätt surt om resten av säsongen visas på eurosport.
Vet inte om det är direkt slumpmässigt var de visas. HBO Max Sport visar all Cyclocross som ligger under UCI World Cup, säkert samma hos Discovery+ (som inte tar mot nya kunder).