Luktapåblommorna
Aktiv medlem
2024-2025 UCI Cyclocross
Wout verkar inte ha det?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MvdP....och sedan restenJäklar vad folk Wout och MvdP drar!
Bra form där sista tiden. Och sjuukt mycket folk. Häftigt.Sweeck kör bra!
Ja, såg rejält frostigt ut på träden. Brrr.Frusen mark, halt och hårt. Kan ställa till det en hel del.
Verkar vara den som kan cykla bäst sidledes som kommer ta det.När det är såhär halt och grisigt borde inte mvdp kunna köra ifrån på ren styrka iaf så kanske kan bli lite jämnare?
tiz. alltid tiz.Var kan man streama från?
Båda de små terrierna är stenhårda (LvdH och EI)!Lerigt idag i Gullegem, Superprestige. Ingen MvdP igen. Blir borta även i morgon (pga revbensskadan). Men VvA var med. Tajta lopp, även om både Brand och VvA vann sina respektive rätt klart till slut.
Mest spektakulärt var Lars van der Haars fall, axeln ur led, som han drog rätt med hjälp av sadeln
Iserbyt bara "råkade" tappa cykeln framför två av sina medtävlare i tekniska zonen. Lite lustigt att någon så duktig med cykeln på själva banan blir så fumlig vid byte att han råkar blockera folk som jagar han. Skulle Pauwels finnas i Sverige skulle jag inte köpa deras pommes-såser.Båda de små terrierna är stenhårda (LvdH och EI)!
Ja Iserbyt har en del fula tricks för sig som gör det svårt att gilla honom, lite av en enfant terrible, men jag kan inte värja mig mot hans kampglöd.Iserbyt bara "råkade" tappa cykeln framför två av sina medtävlare i tekniska zonen. Lite lustigt att någon så duktig med cykeln på själva banan blir så fumlig vid byte att han råkar blockera folk som jagar han. Skulle Pauwels finnas i Sverige skulle jag inte köpa deras pommes-såser.
Här är en film på förra gången axeln poppades:
Satsade rakt in i sidan på Brand.Var körde hon fult? Alla vinglade ju åt alla håll idag
Var skulle hon ta vägen, om något var det Brand som körde in i hennes linje.Satsade rakt in i sidan på Brand.
Undrar hur det skulle gå om någon av de lagom sprättiga lvg-cyklisterna ställde upp? Skulle Pogi krossa här med (han är väl för dålig på att hoppa på och av cykeln iofs)?Ja den är rätt kul den där banan. Som en "engångshändelse". Vore ju trist om alla banor vore så förstås. Men kul med en liten annan typ av race mot andra cross