26/27.5 single speed

nitwid

Ny medlem
26/27.5 single speed
Letar febrilt efter en helstel singlespeed mtb/hybrid 26/27.5" men med begränsat resultat. One-One har ju slutat tillverka/sälja inbred och jag ångrar bittert att jag inte köpte en ram innan dess. Vitus har sina Vee respektive Dee men de finns nuförtiden bara i 29". Charge har sin Cooker och Kona sin Unit med dessa båda är 27.5+ vilket är overkill för mitt ändamål.

I staterna har Gravity och Nashbar lämpliga varianter med 27.5" men med tull och moms är dessa inte värda att importera.

Finns det något vettigt alternativ i europa?

26/27.5 single speed
nitwid sa:
Letar febrilt efter en helstel singlespeed mtb/hybrid 26/27.5" men med begränsat resultat. One-One har ju slutat tillverka/sälja inbred och jag ångrar bittert att jag inte köpte en ram innan dess. Vitus har sina Vee respektive Dee men de finns nuförtiden bara i 29". Charge har sin Cooker och Kona sin Unit med dessa båda är 27.5+ vilket är overkill för mitt ändamål.

I staterna har Gravity och Nashbar lämpliga varianter med 27.5" men med tull och moms är dessa inte värda att importera.

Finns det något vettigt alternativ i europa?

Känns ju som begagnat 26" borde gå att få tag på. Annars om priset och tiden inte är allra viktigaste faktorerna, en Marino som ser ut exakt så som du vill.

26/27.5 single speed
Vi har en ny Kona Unit 26" i lager i Medium / 18" storlek , svart , fälgbromsar med skivbromsnav.
Den kostade Capris 8399- och prislappen som står på den nu är 5895- men kan diskuteras lite.
Om storleken passar alltså.
Vi har också några 18" Inbred ram i lager dels som ren singlespeed-dropout ( + har löst växelöra som tbh. ) eller ram med växelöra men med horisontell öppning i bakgaffeln.

Vi har även ett par Kona Unit 26" ramar för singlespeed i brunt i 16" eller 19" storlek.

Planet X singlespeed byggda hjul BMF 38 mm breda finns åxo.

Sivert / Häggs Myresjö 0383 - 910 10 eller 0700 - 155 000

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp