.

Brus

Ny medlem
.
Hej. Tyvärr har VR inte åldersklasser, men jag är lite nyfiken på hur min sluttid 2017 på "stora" VR står sig mot andra. Jag körde med ett Happyride-gäng ( helt fantastiskt gäng, tack för det) och det var första gången jag cyklade i grupp från början. Hade två lopp innan bara. Min sluttid blev 9.35 ( nettotid 9.22) och det är jag väldigt nöjd med. Men hur står sig den tiden jämfört med andra? Någon som har nåt att jämföra med?

Senast ändrad:
.
Brus sa:
Hej. Tyvärr har VR inte åldersklasser, men jag är lite nyfiken på hur min sluttid 2017 på "stora" VR står sig mot andra. Jag körde med ett Happyride-gäng ( helt fantastiskt gäng, tack för det) och det var första gången jag cyklade i grupp från början. Hade två lopp innan bara. Min sluttid blev 9.35 ( nettotid 9.22) och det är jag väldigt nöjd med. Men hur står sig den tiden jämfört med andra? Någon som har nåt att jämföra med?

Kolla om Bengt Johansson körde. Han har tydligen bra form fortfarande.

.
Brus sa:

Unge man,
Häng inte upp dig på tiderna, ha trevligt och roligt istället.

// Anders.

.
Hej Pfaff. Sorry, men jag tänker symaskin när jag ser ditt alias :-) Jag blev faktiskt medlem i ett symaskinsforum ( !!) en gång, då jag fick för mig att laga frugans symaskin, men det var inte det lättaste ska du veta. Nåväl, kan hålla med dig på ett sätt, men samtidigt är man ju tävlingsmänniska sen många år tillbaka. Och man dör ju nyfiken, eller hur?

.
.
Brus sa:
Hej Pfaff. Sorry, men jag tänker symaskin när jag ser ditt alias :-) Jag blev faktiskt medlem i ett symaskinsforum ( !!) en gång, då jag fick för mig att laga frugans symaskin, men det var inte det lättaste ska du veta. Nåväl, kan hålla med dig på ett sätt, men samtidigt är man ju tävlingsmänniska sen många år tillbaka. Och man dör ju nyfiken, eller hur?

Tänk "faffing" istället :-)

.
Vad är en bra tid vid ålder 62?
- Tja, sommaren kanske. Och vintern förstås. Sedan är våren och hösten inte så illa. Hösten, ja. Det är ju CX-säsong. Det är nog bästa tiden ändå.

.
9.35 är en bra tid vid 62 .
6.52 är bättre som Krister Bergström 62 hade i vår grupp 2017.
Men det beror mer på grupperna än åldern..

.
God natt, nu stänger jag tråden, efter era mer eller mindre barnsliga svar. Symaskinsforumet var helt klart mer seriöst än detta forum, tyvärr. Tack ni som iaf var seriösa, ni andra hoppas jag kör omkull eller liknade i vinter :-). Vad är faffing förresten? Slösa tid? Men nu är ju tråden slut , sorry. God natt igen

.
Brus sa:
God natt, nu stänger jag tråden, efter era mer eller mindre barnsliga svar. Symaskinsforumet var helt klart mer seriöst än detta forum, tyvärr. Tack ni som iaf var seriösa, ni andra hoppas jag kör omkull eller liknade i vinter :-). Vad är faffing förresten? Slösa tid? Men nu är ju tråden slut , sorry. God natt igen

Ändra trådens titel till en punkt, så kommer folk att sluta skriva.

.
eiskall sa:
Brus sa:

Ändra trådens titel till en punkt, så kommer folk att sluta skriva.

Eller skriv "radera tråd". Det brukar hjälpa!

.
Brus sa:
Hej. Tyvärr har VR inte åldersklasser, men jag är lite nyfiken på hur min sluttid 2017 på "stora" VR står sig. Men hur står sig den tiden jämfört med andra? Någon som har nåt att jämföra med?
Har du marinerat den funderingen i åtta (8) månader?

Du kunde ha gått igenom resultatlistorna manuellt och haft svaret klart för dig i typ mitten av Juli i fjol...

.
Brus sa:

Vad hände här?

.
Stumpy sa:
Vad är en bra tid vid ålder 62?
- Tja, sommaren kanske. Och vintern förstås. Sedan är våren och hösten inte så illa. Hösten, ja. Det är ju CX-säsong. Det är nog bästa tiden ändå.

Sant. Om det inte var så svårt bara. VR är ju så mycket lättare än CX. Inget gräs ingen lera inget sand :/

Men jag borde kanske inte säga nåt. Kanske sitter man en dag där på VR, inte 62 iof men det kan ändå bli jobbigare än det var sist. 11 år sen. Bara en lördagstanke så där.

.
Lars.E sa:
Brus sa:

Vad hände här?

Jag är förvirrad. Varför var det med smilies i det där inlägget. Min ironiradar ger utslag.
Suck :/

.
Fast jag kan ha en viss förståelse för TS känsloyttringar. När man ställer en helt normal fråga och 95 % av svaren är trams. Tycker det är helt OK med skämt och lite jargong i sann Happyanda men i den här tråden blev det väl lite mycket?

Tror jag kan ha en lösning. Man delar in trådarna i kategorier. En med mer än 50 % trams och en med mindre än 50 % trams ?

.
Forza! sa:
Fast jag kan ha en viss förståelse för TS känsloyttringar. När man ställer en helt normal fråga och 95 % av svaren är trams.

Vanlig fråga skulle jag säga, inte normal. Och irrelevant då det är tillåtet att köra i grupp på VR vilket gör att man det blir äpplen mot älvor, när tider ska jämföras.

.
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Nästa gång jag kör omkull vet jag vems fel det är...

Yepp. Bra att veta var man skall skicka räkningen.

Framskärmen på pendlarna låg på i veckan. Skulle ju kunna lägga mig på bron över järnvägen och råka tappa ner den på spåret.... Tycker jag är värd en ny pendlare men min fru skulle nog inte gå med på det, än, så om jag kan kvittera ut en gratis så blir ju alla nöjda....

.
RasmusOlofsson sa:
Manurhin2 sa:
NLC sa:
CyeklCity-Håkan rullade väl in på 06:52 förra året.

Starkt , är Håkan den starkare av bröderna ?

Ja, Picco glider bara och dricker kaffe.
Håkan är galet snabb.

Kan ha fel men en Anderz och en Håkan , ägare till CC , coachades in av teamet på vättern för 3-4-5 år sedan och en av dom hängde på teambussen i uppförsbackarna .
Troligtvis inte Håkan om han är galet snabb .

M

Tillbaka
Topp