Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
På a svarar jag ja och på b så säger jag att det är rätt troligt.Orwar sa:Behöver köpa en torktumlare. Lutar åt en med värmepump. Bra eller inte? Är Miele mycket bättre än alla andra eller bara dyrare?
Orwar sa:Behöver köpa en torktumlare. Lutar åt en med värmepump. Bra eller inte? Är Miele mycket bättre än alla andra eller bara dyrare?
Stumpy sa:Våra Cylindamaskiner har snurrat i 15 år med barn under uppväxt, så de har gått 3-4 gånger i veckan. Nu tillverkas de väl inte längre i Sverige, så det kan ha hänt en del med kvaliteten. Miele brukar alltid vara ett säkert kort och de tysktillverkade Bosch/Siemens brukar också vara bra.
Stackars ungar. Snacka om taskig uppväxt...Stumpy sa:Våra Cylindamaskiner har snurrat i 15 år med barn under uppväxt,
GoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
sikkel sa:GoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
det är inte valfritt
Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:sikkel sa:GoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
det är inte valfritt
Nu hajar jag.
GoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:sikkel sa:GoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
det är inte valfritt
Nu hajar jag.
emmer sa:GoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:sikkel sa:GoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
det är inte valfritt
Nu hajar jag.
Vad alla ska vara sill-y
Orwar sa:Har just ätit makaroner.
Orwar sa:Har just ätit macaroner.
Köp en utan plast bara.Orwar sa:Behöver köpa en torktumlare. Lutar åt en med värmepump. Bra eller inte? Är Miele mycket bättre än alla andra eller bara dyrare?
Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:emmer sa:GoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:sikkel sa:GoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
det är inte valfritt
Nu hajar jag.
Vad alla ska vara sill-y
mörtar tråden i hopp om bättring
GoranS sa:Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:emmer sa:GoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:sikkel sa:GoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
det är inte valfritt
Nu hajar jag.
Vad alla ska vara sill-y
SocialGimp sa:GoranS sa:Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:emmer sa:GoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:sikkel sa:GoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
det är inte valfritt
Nu hajar jag.
Vad alla ska vara sill-y
Nä, nu får han väl ändå ge sej?
Crossmax sa:Köp en utan plast bara.Orwar sa:Behöver köpa en torktumlare. Lutar åt en med värmepump. Bra eller inte? Är Miele mycket bättre än alla andra eller bara dyrare?
Längre än en tavla av Pollock?Örjan Lax sa:SocialGimp sa:GoranS sa:Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:emmer sa:GoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:sikkel sa:GoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
det är inte valfritt
Nu hajar jag.
Vad alla ska vara sill-y
Nä, nu får han väl ändå ge sej?
Såna här trådar tenderar att bli långa.
Id icke skämta om detta.GoranS sa:Längre än en tavla av Pollock?Örjan Lax sa:Såna här trådar tenderar att bli långa.SocialGimp sa:Nä, nu får han väl ändå ge sej?GoranS sa:Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:mörtar tråden i hopp om bättringemmer sa:Vad alla ska vara sill-yGoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:Nu hajar jag.sikkel sa:det är inte valfrittGoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
Ja, ibland är det bättre att rocka än att skämta.Stumpy sa:Id icke skämta om detta.GoranS sa:Längre än en tavla av Pollock?Örjan Lax sa:Såna här trådar tenderar att bli långa.SocialGimp sa:Nä, nu får han väl ändå ge sej?GoranS sa:Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:mörtar tråden i hopp om bättringemmer sa:Vad alla ska vara sill-yGoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:Nu hajar jag.sikkel sa:det är inte valfrittGoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
Och har man ingen att rocka loss med kan man alltid ta och dansa runt en asp.Örjan Lax sa:Ja, ibland är det bättre att rocka än att skämta.Stumpy sa:Id icke skämta om detta.GoranS sa:Längre än en tavla av Pollock?Örjan Lax sa:Såna här trådar tenderar att bli långa.SocialGimp sa:Nä, nu får han väl ändå ge sej?GoranS sa:Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:mörtar tråden i hopp om bättringemmer sa:Vad alla ska vara sill-yGoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:Nu hajar jag.sikkel sa:det är inte valfrittGoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
Komplett med hjälm:Orwar sa:Crossmax sa:Köp en utan plast bara.Orwar sa:Behöver köpa en torktumlare. Lutar åt en med värmepump. Bra eller inte? Är Miele mycket bättre än alla andra eller bara dyrare?
Hur blir det med syntetkläderna då? Finns det rostfria cykelbyxor?
Orca!?!?!GoranS sa:Och har man ingen att rocka loss med kan man alltid ta och dansa runt en asp.Örjan Lax sa:Ja, ibland är det bättre att rocka än att skämta.Stumpy sa:Id icke skämta om detta.GoranS sa:Längre än en tavla av Pollock?Örjan Lax sa:Såna här trådar tenderar att bli långa.SocialGimp sa:Nä, nu får han väl ändå ge sej?GoranS sa:Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:mörtar tråden i hopp om bättringemmer sa:Vad alla ska vara sill-yGoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:Nu hajar jag.sikkel sa:det är inte valfrittGoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
Finns den i titan?Crossmax sa:Komplett med hjälm:Orwar sa:Crossmax sa:Köp en utan plast bara.Orwar sa:Behöver köpa en torktumlare. Lutar åt en med värmepump. Bra eller inte? Är Miele mycket bättre än alla andra eller bara dyrare?
Hur blir det med syntetkläderna då? Finns det rostfria cykelbyxor?
Vore ju ännu bättre om man såg till att varje ord bara får användas en gång på forumet. Om man vill söka upp ett inlägg där användaren nämnde styre så är det bara att söka på styre och så får man fram det inlägget direkt istället för att som nu tvingas gå igenom högar med inlägg som innehåller ordet styre.Pfaff sa:Går det inte att slå ihop denna tråd med . -tråden? Hur ska det gå ett söka ett inlägg i .-tråden om det finns i .-tråden!?
GoranS sa:Vore ju ännu bättre om man såg till att varje ord bara får användas en gång på forumet. Om man vill söka upp ett inlägg där användaren nämnde styre så är det bara att söka på styre och så får man fram det inlägget direkt istället för att som nu tvingas gå igenom högar med inlägg som innehåller ordet styre.Pfaff sa:Går det inte att slå ihop denna tråd med . -tråden? Hur ska det gå ett söka ett inlägg i .-tråden om det finns i .-tråden!?
Precis som delfin, tumlare och val?jonte987 sa:Orca är däggdjur?
Mal är inget för fluga.Stumpy sa:Orca!?!?!GoranS sa:Och har man ingen att rocka loss med kan man alltid ta och dansa runt en asp.Örjan Lax sa:Ja, ibland är det bättre att rocka än att skämta.Stumpy sa:Id icke skämta om detta.GoranS sa:Längre än en tavla av Pollock?Örjan Lax sa:Såna här trådar tenderar att bli långa.SocialGimp sa:Nä, nu får han väl ändå ge sej?GoranS sa:Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:mörtar tråden i hopp om bättringemmer sa:Vad alla ska vara sill-yGoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:Nu hajar jag.sikkel sa:det är inte valfrittGoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?
Stumpy sa:Precis som delfin, tumlare och val?jonte987 sa:Orca är däggdjur?
Inte en chans! Sådant revolutionerande nytänkande kan omöjligen någon annan än du lyckas komma på.Pfaff sa:GoranS sa:Vore ju ännu bättre om man såg till att varje ord bara får användas en gång på forumet. Om man vill söka upp ett inlägg där användaren nämnde styre så är det bara att söka på styre och så får man fram det inlägget direkt istället för att som nu tvingas gå igenom högar med inlägg som innehåller ordet styre.Pfaff sa:Går det inte att slå ihop denna tråd med . -tråden? Hur ska det gå ett söka ett inlägg i .-tråden om det finns i .-tråden!?
Ja! Eller kanske dela upp i olika kategorier så om man vore styr-intresserad gick man in på styr-kategorin osv.
Nån som tänkt på det förut?
Sådana bleka uttalanden ger jag inte mycket för.Örjan Lax sa:Mal är inget för fluga.Stumpy sa:Orca!?!?!GoranS sa:Och har man ingen att rocka loss med kan man alltid ta och dansa runt en asp.Örjan Lax sa:Ja, ibland är det bättre att rocka än att skämta.Stumpy sa:Id icke skämta om detta.GoranS sa:Längre än en tavla av Pollock?Örjan Lax sa:Såna här trådar tenderar att bli långa.SocialGimp sa:Nä, nu får han väl ändå ge sej?GoranS sa:Om du vill att den ska bättra sig får du nog lägga upp ett par laxar.Fjärdebrunn sa:mörtar tråden i hopp om bättringemmer sa:Vad alla ska vara sill-yGoranS sa:Jag torskar helt när ni drar igång.Örjan Lax sa:Nu hajar jag.sikkel sa:det är inte valfrittGoranS sa:Är inte delfiner coolare än tumlare?