[Artikel] Mountainbike VM 2025: Enduro finalerna först ut och går att se här på Happyride!

Redaktionen

Medlem
[Artikel] Mountainbike VM 2025: Enduro finalerna först ut och går att se här på Happyride!
67bf32996728a5f714609de1_Aletsch24_M3_2555-2000x1333.jpg

Stor VM i MTB är i full rullning i Valaisregionen i Schweiz. Först ut är finalerna i Enduro och E-Enduro som vi har lyxen att kunna se Live och gratis från klockan 17:00 idag.

Läs hela artikeln:

Jag har ingen aning. Det finns en tråd här som startades ifjol då vi inte kunde se vissa eller alla tävlingar vid de världsmästerskapen.

Situationen verkar se annorlunda ut i år om SVT inte har några rättigheter. Men på olika youtubekanaler, HBO Max o.s.v. så går det inte se att det ska ske några sändningar av downhillen som är det enda jag försökt hitta.

Situationen verkar se annorlunda ut i år om SVT inte har några rättigheter. Men på olika youtubekanaler, HBO Max o.s.v. så går det inte se att det ska ske några sändningar av downhillen som är det enda jag försökt hitta.
Neh jag har inte hittat någon info alls om var man kan se downhill, xco eller andra tävlingar tyvärr. Hoppas någon kan dela med sig här. Vore ju grymt om allt sändes gratis på UCIs YT kanal

I och med att detta är UCI som sänder Enduron så kanske de har bättre koll på läget för oss i år.
Edit: Eller vad man nu ska tro enligt pressmeddelandet från i lördags.
Det tolkar jag som att bl.a. HBO Max och eurosport förväntas sända i europa och att UCI släpper geo-blocken i undantagna länder. Varför Sverige skulle vara undantagna kan en fråga sig.

Edit igen:
Postad på Vital MTB's forum för en stund sen.
where to watch.webp

Senast ändrad:
Antagligen så är det ingen som visar enduron i de flesta regionerna så UCI har släppt geo-blocken för att få några tittare öht.

Antagligen så är det ingen som visar enduron i de flesta regionerna så UCI har släppt geo-blocken för att få några tittare öht.
Jämfört med världscupen i Downhill var sändningen inget vidare, man hade ingen koll på mellantider eller någonting. Så det finns väl utvecklingspotential

Tillbaka
Topp