GlennMagnus
Medlem
.
.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är kortvecka, så det är fredag redan imorgon!Men det är ju bara tisdag, lite väl tidigt för en fredagstråd
Du som har en punkt i ditt nick borde väl närmast applådera denna typ av tilltag?Men det är ju bara tisdag, lite väl tidigt för en fredagstråd
Så lätt kommer man inte undan. Det är gammal tradition att punkt-trådar hålls vid liv.Trodde jag hade satt punkt för den här diskussion.
(...råkade dubbelposta och insåg att man inte kan deleta poster). Nåväl. Enjoy tills admin kanske sätter punkt på riktigt.
En myt som bör punkteras!Så lätt kommer man inte undan. Det är gammal tradition att punkt-trådar hålls vid liv.![]()
Allt börjar väl i liten skala (=punktformigt) och växer till?Men jag har väl ändå något substantiellt före punkten?
Har admin någonsin satt punkt för en punkt-tråd med mindre än att den spårat ur i forumregelbrytande?Trodde jag hade satt punkt för den här diskussion.
(...råkade dubbelposta och insåg att man inte kan deleta poster). Nåväl. Enjoy tills admin kanske sätter punkt på riktigt.
Menar du Big Globalistic?Den punkten visar hur universum såg ut strax efter Big Bang !
En enkel punktering.
Dubbelpunka.
Kanske, tänkte bara sätta punkt för punkten. Gick sådär.En enkel punktering.
Dubbelpunka.
Men hur substantiellt får vikttråden (den med viktråden) avgöra, givetvis.Men jag har väl ändå något substantiellt före punkten?
Finns det en tråd om att vika?Men hur substantiellt får vikttråden (den med viktråden) avgöra, givetvis.