Affärs ställ/stöd, Hjälp!

Mangemann

Medlem
Försökt att googla å söka lite här på forumet men hittar inget om det (förutom detta kortet)

Kan ju vara för att det har ett speciellt namn eller så kanske, men garanterat att nån/några av er vet va det heter & vart man kan köpa ett...

//Mange

CykelstÃll.jpg ht=544

Jag vill minnas att ngn kallade det "display stand" eller ngt i den stilen, hör med din LBS de kanske kan sälja dig ett. :)

Jag skall också skaffa ett sådant, perfekt till hemmet.

Kanon!
Då ska man börja leta direkt, a d verkar ju kanon å ha hemma ja =)
E d nån som hittar nåt så hojta gärna till!

Tackar.!.!

Senast redigerad av en moderator:
Har ett såntdär till min cykel... funkar perfekt... lite pill att få på det så det sitter bra när man har snabbkoppling. Om du inte har snabbkoppling är det super men funkar som sagt lika bra på snabbkoppling, bara ett par extra sekunder att få det att sitta bra på.

I stort sett vilken cykelaffär som helst kan ta hem ett åt dig (om de inte har extra hemma som de inte behöver själva). Jag köpte mitt på en Sportsonaffär i Göteborg (de fick ta hem ett).

Jag tjatade till mig mitt när jag köpte cykel.

Kan vara värt att notera att de inte funkar så bra på sånna här nya snygga snabbkopplingar:

snabbkoppling.jpg ht=79

Innan du lägger ut dyra pengar!

// Christian

Om du är trevlig mot din lokale sporthandlare så låter han dig säkert köpa även om de noramlt sätt inte är till salu. Köpte några av Team Sportia för 100 spänn styck:)

/Mats

Tillbaka
Topp