All Mountain cykel sökes

Flingan

Ny medlem
All Mountain cykel sökes
Hej på er!

Jag är ny inom sporten och söker en heldämpad All mountain-cykel. Budgeten ligger på max 15000 och jag skulle vilja ha lite hjälp med modell och var jag hittar bästa priset på den. Jag har kikat en del på ebay.de men hittar inga kap där just nu (eller så vet jag inte vad jag ska kika efter) Vore tacksam för lite hjälp!

//Flingan

All Mountain cykel sökes
Precis, det va en ny cykel jag va ute efter. Om det är någon som har koll på nåt speciellt erbjudande nånstans eller rea med en schysst hoj kan ni väl oxå skriva en rad.

//Flingan

All Mountain cykel sökes
PerJ skrev:
-------------------------------------------------------
> Eller en sån här:
>
> http://www.boc24.de/epages/bicycles.storefront/461
> 2b66f00431cb42719c240efa206b0/Product/View/124010?
> CatID=351000116&articlePaging=6&ProdPerPage=20

Det är så mystiskt, då jag skulle beställa en sån fast en edr3 så fanns den inte i min storlek. Då sa kundtjänsten på boc 24 att dom skulle sluta sälja den där edr serien då den hade för många år på nacken och att det skulle komma en ny serie till våren. 2 veckor senare har dom gjort om webshopen med nya färger och har åter "min" hoj i lager....

//Håkan

All Mountain cykel sökes
Trilla...

Jag skrev till dig på mejlen...
Såg att du hade köpt en sån och va lite nyfiken på att kika på den. Bor oxå i Ume... Jag är lite misstänksam mot gaffeln bara, är det befogat?

//Flingan

Senast redigerad av en moderator:
All Mountain cykel sökes
Ha ha du blev just inräknad som en av fem som hade beställt, jag läste just ditt mail... Jag är inte misstänksam mot gaffeln och tycker inte du behöver vara det heller. Nu har jag inte rullat så mycket med den men var ute och kunde hitta lite stig som hade tinat fram i skogen. Kul men ovant med fjädring..

//Håkan

All Mountain cykel sökes
Nån fler som har förslag på cyklar eller synpunkter på tidigare föreslagna? Det är mycket pengar och inte lätt att välja rätt...

All Mountain cykel sökes
Frakten från fahrrad.de funkar riktigt bra, tog inte lång tid att få cykel därifrån. Riktigt trevliga att ha att göra med förövrigt.

Tillbaka
Topp