Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Etm sa:Skogling sa:Inget egentligen. Men att jag tänker att man kör hela linan ut när man köper så dyra komponenter. Kanske en Tarmac S-Works.
Men det är kanske bara jag.
Jag förstår hur du tänker. Jag har däremot byggt upp en förkärlek för aluramar. Och det känns inte som ramen behöver skämmas för komponenterna heller. Fjolårets amerikanska mästare körde på en allez sprint och tom sagan gjorde ju det på en etapp i TDU för några veckor sedan...
clnr sa:Ja, på GP-loppet (60 minuter långt) som startade TdU... Bra marknadsföring av Specialized var det i alla fall!
Miss Lycka 2.0 sa:Inte mycket Italia över detta bygge. Mer USA-Kina.
kakan_polen2 sa:Jäklar va fint d blir!
Ruggigt avundsjuk.
Mini_me sa:Helvete va folk är negativa. Hojen blir ju asfet! Och dubbel tumme på Etap??
Skogling sa:Den är skitfet. BAM! Säger jag.
Jekman sa:Älskar bygget! Unikt!
Kneecap sa:clnr sa:Ja, på GP-loppet (60 minuter långt) som startade TdU... Bra marknadsföring av Specialized var det i alla fall!
Tjena!
Enligt ganska säkra källor så var det Sagan själv som sa att han ville köra på den. Den är ju utvecklad för Critlopp.
Etm sa:Skogling sa:Inget egentligen. Men att jag tänker att man kör hela linan ut när man köper så dyra komponenter. Kanske en Tarmac S-Works.
Men det är kanske bara jag.
Jag förstår hur du tänker. Jag har däremot byggt upp en förkärlek för aluramar. Och det känns inte som ramen behöver skämmas för komponenterna heller. Fjolårets amerikanska mästare körde på en allez sprint och tom sagan gjorde ju det på en etapp i TDU för några veckor sedan...
Kneecap sa:Tjena!
Ruskigt snygg!
Skogling sa:+1.
FAST en helsvart linda skulle göra ekipaget än mer cleant.
Kneecap sa:Skogling sa:+1.
FAST en helsvart linda skulle göra ekipaget än mer cleant.
Tjena!
Jag skulle nog slängt på en vit.
Skogling sa:Smutsig efter första rundan...
Kneecap sa:Skogling sa:Smutsig efter första rundan...
Tjena!
Tvätta händerna! Fiziks vita är riktigt lätt att hålla ren, svamp och lite Yes Citrondisk.
Förövrigt blir alla lindor precis lika smutsiga, det är bara frågan om det syns eller inte. Precis som i min förra bil där jag hade ljus inredning inklusive ratt. Frun klagade på att den var lite smutsig, tog en våtservett och torkade av den. Sen gick jag till hennes bil och torkade av hennes ratt med en likadan servett. Visade upp bägge servetterna, min var lite småsmutsig medans hennes var kolsvart. Jag torkar av ratt och växelspak typ varannan vecka, man lär sig av att köra med ljus inte. Samma med styrlinda, torka av efter varje/varannan tur så håller den sig kritvit.
Skogling sa:Jag tvättar aldrig min linda med Yes sedan jag slutade med vitt. ?