Alperna i sommar?

bitteb

Medlem
Alperna i sommar?
Tjena!

Är det någon mer som tänkt rulla ner till alperna i sommar för lite dh?

Tar min 2a spruta den 3/8 och hoppas ha läkt rygg o handled lagom mycket för att tuta ner o bränna av lite åk i alperna.

Någon mer som ska ner? Kör van och bor i den.
Hade varit kul att möta upp med lite annat folk.

Alperna i sommar?
Bilade ner förra fredagen och är just nu på väg hem igen efter en vecka med rolig cykling. Lite väl mycket brakebumps på många ställen och mina balls är stora men inte tillräckligt stora för Air voltage i Chatel bikepark?
Jag cyklade i Chatel, avoriaz, Morgins och Les gets. Visade varken pass eller covid test vare sig ut eller in i nåt land men jag kan ha haft tur iofs.

Alperna i sommar?
Jag har varit två veckor i Österrike och är glad att jag redan är hemma igen. Känns som att siffrorna går åt fel håll överallt och då blir det ju plötsligt osäkert med restriktioner och vad som får vara öppet osv.
Tydligen kommer liftar och restauranger med plats utomhus vara öppna oavsett, för de var även öppna förra året.
Du kommer att behöva ha mask på de flesta ställen inomhus, men det är ju inte ett så stort problem..

Som nämndes ovan var det rejält med brakebumps men vet inte hur det brukar vara. Tyckte iaf att det var förvånansvärt många nybörjare/mindre erfarna ute och åkte.

Tillbaka
Topp