Amstel Gold Race 15:15

Kris - min eurosportkontakt är inte hemma. Visas loppet på cycling.tv? Någon som har länken?

Valverde är mitt tips. Kanske Andy S eller Sanchez?

Rebellin vinner idag även om CSC har det bästa laget.

Nu ska jag ut och cykla så jag kan ligga i soffan hela eftermiddagen med en kanna kaffe.

* Chips - check
* Öl - check
* Eurosport - check
* lite bakfylla från igår - check
* inget som kan störa - check
* cykling på TV - check

Kan det det bli bättre?

Jag håller en tumme för Larsson idag. Hoppas han får fria tyglar. Ingen öl och inga chips. Men har popcorn och coca-cola ;)

787ge.jpg ht=320

// Kalle - teambogal.se

Senast redigerad av en moderator:
Öppna denna länk i windows mediaplayer om ni inte har Eurosport

mms://livestream.eurosport.com/ebu/70214.wsx

Senast redigerad av en moderator:
nypan skrev:
-------------------------------------------------------
> Cunego är dagens man.
> Själv blir det tvärtom. Först TV sen cykla
> själv.

Och Cunego blev visst dagena man.
Trodde ett tag att Valverde skulle komma som en raket, men Cungego hade nog rätt bra koll på läget idag.

Vic skrev:
-------------------------------------------------------
> Eller så kör vi motionsloppet som går dagen
> innan proffsens lopp. 18:e april 2009?

You had me at hello. Den bokar vi!!
/J

Ännu bättre att ta ut hela semestern i april och köra alla vårklassiker på en gång, P-R undantaget.
På det sättet får man gatusten och kostigar så det räcker för en lång tid framöver och man slipper vara ledig på sommaren.

Tror faktiskt att Ricco kommer att göra det. Om han fixar tempoloppen vill säga. Gustav blir topp 10. TV4-sporten tar inte upp det i sin söndagssändning, det spelas ju division 2-fotboll.

#181 är starkast
Men tror inte han vinner. Lite för svagt lag dom starkaste lagen kommer inte släppa iväg honom och utan ordentlig hjälp kommer han vara chanslös i en klungspurt.

Blir ingen klungspurt i Amstel Gold, det blir ungefär som i onsdags med en liten grupp, där MvdP är tokstark, eller en soloattack där han också är en tänkbar kandidat. Tror själv mest på just MvdP, Alaphilippe eller Matthews som alla är i sjukt bra form, men hoppas att Fuglsang tar revansch för andraplatsen från Strade Bianche och vinner sin första (?!) endagstävling.

Cinder2i40 sa:
#181 är starkast
Men tror inte han vinner. Lite för svagt lag dom starkaste lagen kommer inte släppa iväg honom och utan ordentlig hjälp kommer han vara chanslös i en klungspurt.

Tillbaka
Topp