Ang Köp av ny Hoj

Chriz

Ny medlem
Ang Köp av ny Hoj
Tjena sitter här och kikar lite på http://www.bike-discount.de/shop/m52/k173/fullsuspension.html#11980 och vill helst ha en Full-Susp MTB runt 14000 kr eller mindre. Blev tyvärr av med min Full-Dynamix som blev stulen(av nån idiot som inte ser skillnad på mitt och ditt) för någon månad sedan och nu måste jag ha mig en ny MTB så man kommer igång igen med trampandet. Är det någon här inne som äger någon Full-Susp Radon hoj. Eller om ni kan rekomendera någon av deras full-susp hojjar dom har.

Lägger ut en bild på min förra cykel här om någon har hört eller sett något så får ni gärna kontakta mig:

Full-Dynamix R4.0 Comp Alloy -08 :
file=76157

(Flaska+Skärm satt inte på vid stölden)

Senast redigerad av en moderator:
Ang Köp av ny Hoj
Känner till Fox-dämpare så dåligt. Vad kan man jämnföra den med om man ser på Rock Shox-dämpare. Är den som Reba dämparen?

Ang Köp av ny Hoj
Så jäkla svårt att välja rätt hoj av dom cyklarna som ligger runt 14 000 kr och neråt på www.bike-discount.de.

Så om någon har någon liknande full suspention cykel som dom säljer där. Så vore det fint med någon rad om cykeln.

Ang Köp av ny Hoj
Ok. Frågan är ju vad slutnotan slutar på när man tar hem den från Tyskland. Någon som vet var frakten ligger på typ från bike-discount?

Ang Köp av ny Hoj
Chriz skrev:
-------------------------------------------------------
> Ok. Frågan är ju vad slutnotan slutar på när
> man tar hem den från Tyskland. Någon som vet var
> frakten ligger på typ från bike-discount?

57 euro vill jag minnas

Ang Köp av ny Hoj
Jag är som sagt riktigt sugen. Reba dämparen fram får man väl anse som bra i denna prisklass? Hur är Foxdämparen? Jag har bara erfarenheter av Fox på skotern och där är det bra grejer...

Det känns som om bara grejerna löst utan ram ligger på mer än vad priset på hela cykeln blir?

Om nu ramen är kass, går det att köpa en annan ram då av mer känt märke som passar bra på dessa grejer?

Hur bra måste man vara för att få ihop denna cykel sedan då man beställer? Jag har inte tummen mitt i handen, men ingen erfarenhet av att skruva i cyklar.

MVH David

Ang Köp av ny Hoj
Chriz skrev:
> Ok
>
> Tack Rularn. Köpte du cykel där eller?

japp, beställde en radon zr team 6.0 och fick den på 2 veckor. :)

Ang Köp av ny Hoj
Chriz skrev:
> Rularn:
>
> Hur gjorde du med betalningen?
>
> Använde du PayPal eller liknande?

Betalade med VISA på direkten när jag beställde.

Ang Köp av ny Hoj
davide skrev:
> Jag funderar på en QLT Race 4. Serr fin ut tycker
> en nybörjare som jag. Bakdämpare där är Fox
> RP23 Pro Pedal. Vet inget om den...

Eftersom den finns på hojar i 50k-klassen är den antagligen ok.

Ang Köp av ny Hoj
Blev inte så..

Var mer inne på att ha en med Reba gaffel. Och nytt känns alltid säkrast och skönast.

Ang Köp av ny Hoj
Alla pedaler är bättre än dom där med två sidor i skogen. Du vill inte ha dom, jag lovar. Mirja hade sådana och dom la sig alltid på fel sida och jag har aldrig hört en tjej skrika så många könsord i skogen under så få sekunder.
Dom andra verkar ju inte vara bättre dom. Satsa på dom som heter 520.

Tillbaka
Topp