Ännu en oseriös säljare

Ännu en oseriös säljare
simpish skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag hade gärna läst en kommentar om din syn på
> omvärldens definition av rättshaverist...

+1, jag fiskade också lite efter det - och har väl lite diskret försökt föra diskussionen åt det hållet, men jag tror att målsäganden i frågan snabbt anar vart åt det bär, och illa kvickt vänder skutan 180 grader när vattnet börjar brännas...

Ännu en oseriös säljare
simpish skrev:
> Gäsp

> Jag hade gärna läst en kommentar om din syn på
> omvärldens definition av rättshaverist, men äh.
> Det får va'

Om du läser igenom det jag har skrivit och gör en inte alltför djup analys av det, så hittar du svaret på den frågan. För inte är det väl så att du har slarvläst det jag skrivit, eller.

Tack fredrikw, det värmde ;7) För visst är det lite humor. Men det är en sak till. Jag återkommer om detta. Sitter förtillfället lite tajt till om jag skriver så.

Men ni ska få en lite sak att fundera på/över. Hur i helvete kunde ni missa mitt rena "fakta" fel. Det var ju där ni skulle ha kraftsamlat. Inte till om jag är en rättshaverist eller ej. Där kommer ni inte att att nå någon framgång, tro mig.

Svaret finns att finna i Köplagen bla. Trevlig läsning.

Ännu en oseriös säljare
Fikasvettot skrev:
> För att hålla på med utbildning skriver han
> sällsynt obegripligt.

+1 på det.

Ännu en oseriös säljare
Fanken också, han slingrade sig. Det var nu låga odds, men jag trodde faktiskt han skulle tillåta sig någon minuts självinsikt...

Allvarligt tycker jag det här är en intressant tråd, och inte bara utifrån underhållningsvärdet. Hetsa inte upp er bara, ni som skriver redigt och för en linje, och strunta i nötternas inlägg.

Senast redigerad av en moderator:
Ännu en oseriös säljare
Pebben skrev:
> Men det är en sak till. Jag återkommer om detta.

Väntar med spänning på detta, är det ett inte fullt så halt och krokigt svar på tal, eller är det månne något ännu saftigare?

Ännu en oseriös säljare
Efter tre dagars minisemester utan Happy kan jag konstatera att den här tråden är på väg att bli som Rom - evig, men det var kul ett tag

Ännu en oseriös säljare
JoMenSåAtt skrev:
>
> App app! "Rättshaverist" polisanmälan på stubben, det hör jag det. ;)

Nej nej nej. Det är ju inte happy ok. Och sen är det inga pengar att bråka om tycker jag. Och ja, det kan ju vem som helst fatta "att det är först till kvarn" som gäller.
Och inte ska vi lägga skattemedel,på sånt trams. Nej dom pengarna behöver ju FK. Sånt som är viktig. (För det är det ju faktiskt)

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp