Ännu ett köptips, Gore Bike Wear Function II Jacket

Butch

Ny medlem
Svängde in på Sportson, Backaplan (GBG) i helgen och fyndade en Function II Jacket från Gore.

Ordinarie 1195:-

Rea 599:-

Tog en ordentlig Göteborgsrunda på crossen efteråt och den var en fröjd att ha på sig, till skillnad från svett- och ångestframkallande skaljackor i Gore Tex.

JFUNCS9987.jpg ht=512

Nog för att jag redan har sjukt många jackor men om den är så otroligt bra så kanske man ska investera i en.... fast mest för att Percy säger att han inte har pengar så att jag har något mer som inte han har (fördelaktigt utséende är det andra jag har till skillnad från honom).

Manji skrev:
-------------------------------------------------------
> Min är inte till salu...
>
>
> Mvh
>
> -M-

Jag ska ge dig ett erbjudande du inte kan motstå...

F*an, slut... har en function (inte II) och det är kanon, men dragkedjan dör snart. (Fn har jag den som anorak :-). Någon som vet vart man kan få fixat en ny dragkedja och vad det kan tänkas kosta?

Oskar skrev:
-------------------------------------------------------
> Annars har http://www.erlan.se/ Craft
> Windstopperjackor till samma pris.

Bra priser! Men storlekar var det sämre med.

Har varit sugen på en Double X ett bra tag, men när jag sprang på Function II-jackan blev det ett klassiskt impulsköp. Ett lyckat sådant också!

Det fanns några small kvar i onsdags, jag fick själv tag på en fox funktionsjacka som verkar toppen. Windstopper och över ländrygg/rumpa och axlar, nät över mellanrygg skuldror och över nät och armar regn/tunn windstopper. Windstoppern över armar och mellanrygg/axlar är avtagbar i ett stycke. Verkar genomtänkt som fan. För halva priset, fanns några kvar.

I övrigt fanns det ett gäng fox padded shorts till DH och en hel del bib-byxor och tillhörande tröjor. Fina prylar från förra året helt enkelt. Men bara ett litet ställ så det gäller att åka dit asap.

Atlas skrev:
Men bara ett litet ställ så det gäller
> att åka dit asap.

När går nästa X2000?

Säg till när
du hoppat tåget på så kan jag göra high-five genom tågrutan på mitt tåg på väg hem ;)

Jackorna som hänger på väggen längst in är också prissänkta, fanns en XL men den är borta nu ;)
Tack för tipset!

Tillbaka
Topp