Anthem strl L?

Alda

Medlem
Anthem strl L?
Hej på er!

Är ute och letar cykel så här i reatider och har kollat in Giant Anthem. Tyvärr har jag inte hittat någon handlare som har någon hemma i strl L. Pedalogerna hann sälja sina... Har ni sett någon? Bor i Eskilstuna så helst inom "räckhåll", typ Mälardalen/Stockholm/Uppsala/Norrköping.

Några kommentarer om denna hoj jämfört med Spec. Epic?

Mvh
/David

Anthem strl L?
ramseten verkar vara tokslut överallt i alla storlekar. jag lyckades få tag i sista Medium från sportson i stockholm. vet att häggs hade en medium för 1-2 veckor sen o att jaguarverken som tar in giant i sverige bara hade en hel cykel i small kvar.

hört med evalds?

annars äre nog till att invänta 07:orna, men då är det ju ingen rea.

hur Epicen är vet ja inte, men anthemen är underbar, mycket mer stel på plant underlag än nrs, och mycket mer känslig på stökigt underlag, tycker den är mer följsam, även om nrs oxå var riktigt bra på sådant. stående utförs är den mycket mer följsam. men det var ju oxå nrs konstruktionens ackilleshäl

Anthem strl L?
Hej!
Min son har en Anthem 1 av 2006 års modell som vi ska sälja i början av oktober. Den är uttagen strax före sommaren och är tävlingskörd. Servicen är gjord av Pedalogerna så den är välskött! Cykeln kan avhämtas efter säsongsavslutningen i Frankrike, d.v.s. under 2:a veckan i oktober.
Pris: 25.000 SEK. Inköpspris: c:a 40.000 SEK
Kenneth
mob. o735 154704

Anthem strl L?
Kenneth_2, för det första, varför lägger du inte in en annons i köp & sälj?

sen skriver du ju inget som storlek, du kan ju likväl snacka om en small :D

Anthem strl L?
Han ska ju sälja den i oktober. Detta får väl ses som ett förhandstips.
Storleken bör väl vara en L eftersom det är storleken som efterfrågas.

Anthem strl L?
Det är väl inte direkt att anse som en annons eftersom det är svar på en tråd där den ramen efterfrågas. No problems med andra ord.

Anthem strl L?
Hej igen!
Det är storlek L. Min son är 185 cm lång !! Jag kommer att lägga in annons oxå, ska bara fixa ett juste foto på hojen!

Anthem strl L?
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är väl inte direkt att anse som en annons
> eftersom det är svar på en tråd där den ramen
> efterfrågas. No problems med andra ord.

sorry, var bara jag som upplevde det som en annons, ber om ursäkt då

Anthem strl L?
Kaijan skrev:
-------------------------------------------------------
> glitch skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Bortskämda ungj*vel ;)
> >
> > /C
>
>