Misärpendlaren
Aktiv medlem
Äntligen fick vi misär!
Misärens frånvaro under hösten har varit påtaklig ehuru vi haft enstaka frostmornar har ändå eländet helt fallit bort till stor sorg för misärpendlare såsom undertecknad.
När jag på morgonen vaknade upp hörde jag det tydliga ljudet av nederbörd, tyvärr endast regn men framåt eftermiddagen blev det misärpotential så framåt tre när snöflingorna voro stora och blasket började bygga upp på vägarna gav jag mig iväg. Iför samma kläder som jag använt och svettats i sedan första frosten i oktober.
Det var kallt och eländigt i hela två timmar. Sen kom jag hem igen!
God Jul!
Jag träffade en nersläckt cykel som jag pratade med. Tydlig skillnad mellan livsstil kontra transportmedel.
Någon mer som fick skön cykling idag?
När jag på morgonen vaknade upp hörde jag det tydliga ljudet av nederbörd, tyvärr endast regn men framåt eftermiddagen blev det misärpotential så framåt tre när snöflingorna voro stora och blasket började bygga upp på vägarna gav jag mig iväg. Iför samma kläder som jag använt och svettats i sedan första frosten i oktober.
Det var kallt och eländigt i hela två timmar. Sen kom jag hem igen!
God Jul!
Jag träffade en nersläckt cykel som jag pratade med. Tydlig skillnad mellan livsstil kontra transportmedel.
Någon mer som fick skön cykling idag?
Senast ändrad: