B
Banarne
Guest
Är Crescent en bra cykel?
Jag har varit inne på Crescents hemsida och kikat på deras cyklar. För mig har detta cykelmärke alltid stått högt i kurs. Jag besökte därför min lokala cykelhandlare häromdagen. Till min förvåning påstod han att Crescentcyklar idag inte är några bra hojjar. Han påstod att de ofta är problem med dem och att de inte använder rör till ramen i 1:a sortering och att ramen som är en cykels hjärta är mjuk och inte har samma känsla som de tysktillverkade cyklarna han säljer. Är det så?
Jag har kikat på en Logic 387 och en Edge 067. De verkar helt okej, jag har dock inte bestämt mig vilken cykeltyp jag ska ha, det lutar nog mot en sportmodell typ Logic 387.
Är det någon här på forumet som vet något om dessa cyklar? Jag är intresserad av rekommendationer på cyklar i 6-9000kr klassen. Vad är bäst?
mvh Jon
Jag har kikat på en Logic 387 och en Edge 067. De verkar helt okej, jag har dock inte bestämt mig vilken cykeltyp jag ska ha, det lutar nog mot en sportmodell typ Logic 387.
Är det någon här på forumet som vet något om dessa cyklar? Jag är intresserad av rekommendationer på cyklar i 6-9000kr klassen. Vad är bäst?
mvh Jon