Är den värd priset?

Är den värd priset?
Vet inte vad de brukar kosta, men jag köte en Faith 2 -06:a för 8000:- fullt funktionsduglig.
Visserligen ser den ut som den genomlevt ett krig, men det gör kanske denna också när det synliggörs från sin djupa skugga.

Är den värd priset?
Saxat från säljaren: "Blider är ruggit usel, men jag skyller på min kassa kamera som inte klara blider i något annat än dagsljus."

Hade han kanske ställt hojen på andra sidan trädet så han inte hade motljus och hojen i skuggan så hade han kanske fått en exponering som dög.

Tidigare verkar han haft en annan bild uppe i tråden som folk kommenterar att lacken är jävligt sliten, så då är ju frågan hur den egentligen ser ut. Så det kan ju vara ett rent geni-drag att ta en så fel-exponerad bild att man inte ser alls vilket skick hojen är i.

Är den värd priset?
Min hoj!

Jag kan väl säga att skicket på lacken inte är det bästa, och nya bilder kan jag ta idag om du vill.

Men vafan, det är en hoj som ska användas till åkning, inte till att posa med. Så en del stenskott, random lackskador och annat har den väl. Därav priset, jämför du delar mot dom andra Nitrous i prisklassen 10-15 000 så märker du...

Såhär ser iaf ickedrivsidan ut när man kör:

file=67955

Tackar s för bilden.

En till bild, här är hojen uppbyggd av delarna från min gammla hoj.

pbpic1816134.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Är den värd priset?
cactuz skrev:
-------------------------------------------------------
> Hade han kanske ställt hojen på andra sidan
> trädet så han inte hade motljus och hojen i
> skuggan så hade han kanske fått en exponering
> som dög.

Hade den stått på andra sidan trädet hade den väl synts ännu mindre :D

Tillbaka
Topp