Hej på dig, Petter, lång tid-inget se!
Jag har lessnat på happy emellanåt, inte för att det gnälls för mycket (vilket det stundtals görs) utan för att jag har haft för lätt att fastna i "träsket", har dock blivit bättre på att göra annat medan forumet lever sitt ostruktuerade, sjävgående liv, så kan man kolla nån gång emellan disk, tvätt, mat, barnuppfostran & cykelmekande.
Tycker nog att folk här är ganska mycket som irl, vissa är alltid glada, andra lättstötta, sura, hjälpsamma, vänliga, korkade, elaka, fåniga, gulliga, oförstående, knasiga, roliga, översvallande, buttra, självgoda, enastående och vissa är lite av allt.
Att det ofta blir flams/neggo i "seriösa" trådar kanske ibland beror på att avsändaren är "luddig" med vad som menas, alternativt att det faktiskt inte finns något intresse att debatera just det ämnet?
Att det skulle ha blivit någon påtaglig förändring i våras har i.a.f inte jag märkt.
Det skulle vara intressant om du kan ge några konkreta exempel på trådar som har "kränkts" (ouff, nu använde jag DET ordet :/ )
Mest less blir jag dock när det vankas rolig cykling som jag inte kan vara med på!
Och när du försvinner från happy!
Och när jerry glömmer att nämna:
http://happymtb.org/forum/read.php/1/687180/page=5
Och så håller jag med Skogling, men bara till hälften, och så håller jag mot mytis.