Är insta360 bra för MTB?

cubefritzz

Aktiv medlem
Är insta360 bra för MTB?
Jag har sett insta 360 MTB filmer online, är
den bra? Vet att andra här inne har haft den i några år. Hur är den efter ett par år? Håller den? Är kvalitén fortfarande bra?

Är insta360 bra för MTB?
Jag hade en sån och tyckte att den funkade riktigt bra. Väldigt smidigt att bara trycka rec och bestämmer du efteråt vad du vill zooma in på eller vilken vinkel du ska ha. Allt funkade prima tills den förll i backen. Linserna är ganska känsliga och jag lyckades repa bada två. De går inte att byta på X3 så det var bara att lägga i skräplådan. Den nya X4 har bytbara linser.

Är insta360 bra för MTB?
Jag hade en sån och tyckte att den funkade riktigt bra. Väldigt smidigt att bara trycka rec och bestämmer du efteråt vad du vill zooma in på eller vilken vinkel du ska ha. Allt funkade prima tills den förll i backen. Linserna är ganska känsliga och jag lyckades repa bada två. De går inte att byta på X3 så det var bara att lägga i skräplådan. Den nya X4 har bytbara linser.
Så med andra ord även om den är vattentät osv är det lika bra att köpa till ett dykarskydd som för alla andra actionkameror. Då går dykraskyddet sönder istället för linserna. Tack för informationen.

Tillbaka
Topp