Armstrong i girot?

Armstrong i girot?
Om han kör Girot så kommer han inte vinna Touren.

Ska bli kul att se hur Contador tar sig an Touren med en hjälpryttare som drar till sig tusenfalt mer uppståndelse än Contador själv. Det kanske helt enkelt sätter mindre press på Contador och han vinner ännu lättare?

Armstrong i girot?
Det är ju ingen dålig uppbackning han/de har, Klöden, LL, Rubiera, Hernandez, Zubeldia, Brarkovic mfl.
Sen får vi väl se vilka som kör vilken tävling men jag skulle inte bli förvånad om alla de där kör Touren.

En gissning från min sida är att kaptensrollerna kommer att se ut så här i de tre stora etapploppen. Girot: Klöden, Armstrong har fria händer men sattsar inte på totalen. Touren: Armstrong/Contador. Vueltan: LL/Zubeldia.

Armstrong i girot?
Somliga gör allt för lite uppmärksamhet ;) (wink, wink, så bli inte förbannade nu)
När det väl drar ihop sig, tror jag inte att han kommer till start varken i Girot eller på Touren.
Men, men vi får väl se.

Pällä.S

Armstrong i girot?
Någon som vet när dom brukar presentera etapperna? Alltså vilka datum som dom kör de olika...

Edit: Var i helvete hittar man deras hemsida?? Det är väl någon sporttidning som kör det där väl?

Senast redigerad av en moderator:
Armstrong i girot?
Det var det värsta... Trodde att det endast var tourens hemsida. Eller så var jag otydlig. Jag planerar alltså att åka till Italien i maj. Frankrike skiter jag i.

Armstrong i girot?
Girosida:

http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2008/en/

Personligen tror jag att LA kör girot när jag ser honom passera startlinjen på första etappen/prologen, inte en sekund tidigare. Har för mig att han tidigare vid något/några tillfällen på hösten sagt att han ska åka girot kommande år bara för att sedan som vanligt köra TdF.

Har för mig att kommande års giro brukar presenteras under första halvan av december eller möjligen slutet av november, men jag kan ha fel.

Armstrong i girot?
Senaste på Gazzetta dello Sport säger att Lance det är möjligt att Girot blir hans enda 3-veckors tour. Just nu har han vissa tvivel när det gäller TdF.

"Alla vet hur viktig TdF är men de problem jag har med organisatörerna, journalitster och fans kan störa min mission, att uppmärksamma kampen mot cancer"

Armstrong i girot?
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Fast även om han inte kör åker jag hellre till
> Italien ändå.
>
> Och sen skulle han aldrig ljuga för mig.

Jag skulle också hellre åka till Italien!

Som sagt, jag tror det när jag ser det ... :-)

Tillbaka
Topp