Arrivo cyklar - åsikter?

Dahlstrom

Medlem
Arrivo cyklar - åsikter?
Hej!
Funderar lite på att köpa ny gravelcykel och snubblade över det norska märket Arriva (som använder sig av italienska ramar från Sarto). Jag är helt blank vad det gäller märket och undrar om någon har erfarenhet/tankar/åsikter som ni har lust att dela?

Bifoga länk till deras hemsida här: https://www.arrivo.no

Arrivo cyklar - åsikter?
Den där såg ju skum ut. Leta vidare om du inte en speciell febless för skumma icke EU sidor....
Hej!
Jag har svårt att se att det här skulle vara en skum icke Eu sida. Vad är det som gör att du tror detta? Jag hittade bland annat en recension av märket i den norska tidningen "Sykkelmagasinet"...

Arrivo cyklar - åsikter?
Nej det är inget skumt. Norrmännen är generellt duktiga på att ta fram prisvärda private label-cyklar. Det finns många norska liknande. En bidragande orsaker är att de inte betalar tull vid import från Asien på sportutrustning.

Arrivo cyklar - åsikter?
Hej!
Jag har svårt att se att det här skulle vara en skum icke Eu sida. Vad är det som gör att du tror detta? Jag hittade bland annat en recension av märket i den norska tidningen "Sykkelmagasinet"...
Norge är inte med i EU -> icke eu sida. Och jodå, det finns skumindikatorer. Köp du om du vill, men säg inte att du inte blivit varnad om du blir besviken. Inte mina pengar....

Tillbaka
Topp