[Artikel] Bilder från Vätternrundan 2013

JohanA

Administrator
vatternrundan_2013_448x190.jpg

HappyMTBs utsända fotograf var på plats vid Hammarsundet (tidsmässigt ungefär mitt mellan Aspa och Medevi) under Vätternrundan 2013 på lördagen.

Ett massivt fotoalbum med drygt 6700 bilder finns nu att beskåda. Bilderna går att ladda ner högupplöst och är fria att använda – hjälp gärna till att tagga startnummer när du letar efter dig själv!
http://happymtb.org/2013/06/17/bilder-fran-vatternrundan-2013/

Det verkar inte som att nummer man fyller i alltid sparas. Kan det vara belastning så att det tar en stund innan polletten trillar ner i systemet eller något annat?

Startnumret ska sparas direkt och visas under bilden. Kan du testa och gå tillbaka till samma bild och se om numret är där, eller så försöka spara en gång till?

JohanA skrev:
-------------------------------------------------------
> Startnumret ska sparas direkt och visas under
> bilden. Kan du testa och gå tillbaka till samma
> bild och se om numret är där, eller så
> försöka spara en gång till?

Provade olika varianter på det och det funkade inte. Antingen dök numret upp direkt eller inte alls. Skriva in och spara igen funkade inte heller i de fall det inte funkade första gången.

Kör senaste versionen av Chrome under Win 8.

För mig sparas första numret, sen fastnar inte den andra jag taggar samma bild med upp, men när jag skriver dit tredje dyker alla tre upp. WinXP + chrome

Jag har taggat ett par hundra bilder på Win7+chrome och Win8+chrome och hittills inte haft några problem. Det verkar vara hög last just nu så det tar en stund innan sidan laddas om efter att man taggat dock.

Tack Happy för fin service, det uppskattas. Vårt gäng fanns på en 7-8 bilder när vi passerade kring 12.57 :-).

Med vänlig hälsning Ingvar

Jag sökte på mitt nummer men hittade inget, kan man på något vis räkna ut via nån mellantid ungefär vilket sidnummer man borde hamna på sen sitta leta?

Jag passerade ca 3 timmar innan den trötte fotografen var på plats. Fan aldrig får man vara nöjd

Med glimten i ögat, inte alltid, men nu! Jag tror inta att fotografen var trött. Men jag passerade runt 6:30 kan jag tänka och då var det inte många ute.

Senast ändrad:
Pebben skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag passerade ca 3 timmar innan den trötte
> fotografen var på plats. Fan aldrig får man vara
> nöjd
>
> Med glimten i ögat, inte alltid, men nu! Jag tror
> inta att fotografen var trött. Men jag passerade
> runt 6:30 kan jag tänka och då vär det inte
> många ute.

+1

Som sagt, all cred till fotografen, synd bara att han inte var där lite tidigare :)

(Jag blev filmad av en bil nånstans i mörkret i trakterna kring Jönköping, kan det finnas någon chans att hitta klippet nånstans?

Tillbaka
Topp