[Artikel] En dag på Cirkus Maillot Jaune

frankfurt

Aktiv medlem

Sitta i bil en touretapp och mellan kilometer 33 och 77 kolla på loppet från helikopter? Frågan kommer från Skodas marknadsavdelning och eventet är en del av Skodas hospitality-program. Jag är inte sen att tacka nej, det låter helt fantastiskt. Det h

Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=36027

Freddie L

Aktiv medlem
Trevligt skrivet! Det där skulle vara roligt att få uppleva en gång i livet.

Skodas marknadsavdelning, se hit! Finnes: Lågpostare på Happy som ingen öht tar någon notis om. Mycket liten närvaro på FB, har inte Insta. Blogglös. Mina barn lyssnar på mig ibland. Kör ett annat bilmärke. Våga prova en annan mediestrategi! ;-)

Ironarse

Ny medlem
Skön artikel och lätt avundsjuk på den uppöevelsen! Jag kan dock rekommendera ett par bergsetapper och husbilskaos.
Nu är vi på väg hemöver efter att ha ”förföljt” touren med vår husbil och har huvudet fullt av upplevelser. Värst (bäst) var Galibier med fem dagar av förladd som rundades av med Qintanas monsterutbrytning! DavidS

Klammer

Ny medlem
En riktigt bra artikel! Nästa år kan det vara dags att gå från ord till handling och se lite av touren på plats.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer