Sveriges trevligaste cykelforum dömde ut honom och sågade honom vid fotknölarna när han ville arrangera ett mtb race i skatås.rularn sa:Varför försvann Leo från Happy?
Rejset var kanske inte sanktionerat av UCI, annars var det inga tveksamheter. Det var nåt troll här på happy som påstod att han inte hade tillstånd från kommunen. Men det var BS.Luthman Photography sa:Mja, det var väl en del tveksamheter med arrangemanget med det där rejset om jag inte minns fel.
Så många "Happyrides" som han arrangerat genom åren så hade han väl tjänat ihop till lite gratisreklam kan man tycka..Leffe sa:Var det inte gnäll om att han fick göra gratis reklam för loppet också? Om jag inte minns fel så vek man ner sig för gnället? Hoppas jag har fel dock, han är ju en av happys hörnstenar.
Det var långt fler än bara en gärningsman i min värld.Kristoffer R sa:Det var en happyit som drev något som kanske kan beskrivas som ett personligt korståg mot Leo. Happyiten var sas "tidigare känd av moderatorerna" och blev senare, efter en lång rad övertramp, permanent avstängd. Leo försvann tidigare.
EDIT: För övrigt en rejäl förlust för forumet att Leo lämnade. Finns mycket fina små RR och klipp på Hillside Cycling på facebook. https://m.facebook.com/HillsideCycling/?locale2=sv_SE