Artikel: Skriv och bli belönad

• Trådstartare Trådstartare AJ
  • Start datum Start datum
GRATTIS BJORRE!!

Med den pondus och styrka du visar med ditt inklägg så förstår jag verkligen att jurryn hade ett lätt beslut igår. Helt klart ett av dom trovärdigaste och matnyttigaste inläggen på länge!!

Får inte tipsaren en skobag också? Verkar som om Shimano har tagit hem lite för många såna här bagar, man får en på köpet hos CC om man tjackar pjuck där. Snart hos elgiganten?

JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Får inte tipsaren en skobag också? Verkar som om
> Shimano har tagit hem lite för många såna här
> bagar, man får en på köpet hos CC om man
> tjackar pjuck där. Snart hos elgiganten?

Skobag? Bögslunga är vad det är. Inte konstigt att dom har överskott. Vem vill bli sedd med en manbag?

Jag behöver en sådan väska...

Det va en afrikans pappa med hans son som skulle resa från USA till London.
Under flygresans gång säger piloten
The fuel tank is getting empty, we have to throw out the luggage
Bagaget slängdes ut men efter ytterligare några minuter så säger piloten.
The plane is still too heavy, I’m sorry but we have to start unloading people.
To make it as fair as possible we do it in alphabetic order, so first off are Africans……..”inget svar”
Ok black people?................... “inget svar”
OK colored people?...............” inget svar”
Hmm, dark people?...............”fortfarande inget svar”
Då frågar sonen
- But dad, I thought you said that we are proud african black colored dark people?
- Yes my son, but today we are niggers.

Rolig historia, kan ta en annan..

En ung man gick vilse i skogen, och efter att ha yrat runt hela dagen och långt in på kvällen hittar han en liten stuga.
Han knackar på och en urgammal kinesisk gubbe med långt grått skägg öppnar. Den unga mannen säger:
- Jag har gått vilse... skulle jag kunna få övernatta här? - Självklart, säger den gamla mannen, men på ett villkor!
Om du så mycket som lägger ett finger på min dotter
kommer jag att utföra de tre värsta formerna av kinesisk tortyr på dig! - Ok, säger den unga mannen och tänker för sig själv att med tanke på mannens ålder måste dottern vara ganska gammal själv. Under middagen kommer dottern ned för trappan till ovanvåningen, och hon är ung, vacker, och har kropp som en gudinna!
Hon är tydligt attraherad av den unga mannen och kan inte ta ögonen från honom under hela måltiden. Den unga mannen ignorerar henne emellertid totalt och går och lägger sig genast efter maten som han lovat den gamla mannen.
Under nattens lopp kan han inte hålla sig efter att ha legat och tänkt på henne, utan smyger in i hennes rum, där de har vild, ohämmad sex ända till gryningen. Den unga mannen smyger tillbaka till sitt rum i soluppgången, trött men lycklig och hoppas att den gamla mannen inte hört eller märkt något. När han senare vaknar känner han ett tryck över bröstet och när han tittar ligger det en stor sten på bröstet med en lapp fäst på: "KINESISK TORTYR 1, STOR STEN PÅ BRÖSTET" Jaha?! Tänker mannen, var det de värsta han kunde hitta på?
Det var ju lite lamt. Han tar stenen och kastar ut den genom det öppna fönstret.
Just när han kastat stenen får han syn på en annan lapp: "KINESISK TORTYR 2, PENIS FASTBUNDEN I STOR STEN" Panikslagen tittar han ner och konstaterar att det stämmer, han ser att snöret håller på att bli spänt och bestämmer sig snabbt för att ett eventuellt benbrott måste vara bättre än att bli kastrerad, och hoppar med ett resolut pantersprång rakt ut genom fönstret efter stenen.
Mitt i språnget ser han en stor skylt på marken: "KINESISK TORTYR 3, TESTIKLAR FASTBUNDNA I SÄNGSTOLPE"

fredrikw skrev:
> Kalle,
> vad skulle poängen med den där historien vara?

VAM-forumet kanske ligger nere?

Rikard_L skrev:
> Haha. Äsch lägg ner bror duktig kritiken.

ja, du har rätt, skämt med rasistisk underton är alltid skojigt. det är bara larvigt att ifrågasätta detta. hur kunde jag vara så dum?

JLarsson skrev:
> Får inte tipsaren en skobag också? Verkar som om
> Shimano har tagit hem lite för många såna här
> bagar, man får en på köpet hos CC om man
> tjackar pjuck där. Snart hos elgiganten?

Elgiganten: "Värsta dealen: Cykel på köpet!"
"Kolla in stilen och gör värsta dealen. Massos av kampanjvaror och cykel på köpet"

Haha, ja vad säger man... men dom kör med det redan. Är du snäll kanske du kan få en såndär väska också ;-)

EDIT: Bra om man lär sig nångång att skriva rätt på dom första försökena.

Senast redigerad av en moderator:
fredrikw skrev:
> Rikard_L skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Haha. Äsch lägg ner bror duktig kritiken.
>
> ja, du har rätt, skämt med rasistisk underton
> är alltid skojigt. det är bara larvigt att
> ifrågasätta detta. hur kunde jag vara så dum?

Ja det var klumpigt av dig, men du är förlåten. Antar att du börjar grina så fort någon drar ett blondinskämt också. Det är ju verkligen hemskt att folk kan skratta åt dessa stackare, som bara haft oturen att födas med "fel" hårfärg.

Rikard_L skrev:
> Ja det var klumpigt av dig, men du är förlåten.
> Antar att du börjar grina så fort någon drar
> ett rasistskämt också. Det är ju verkligen
> hemskt att folk kan skratta åt dessa stackare,
> som bara haft oturen att födas med "fel"
> hudfärg.

ingen fara, jag har torkat tårarna nu.

Rippa skrev:

> Skobag? Bögslunga är vad det är. Inte konstigt
> att dom har överskott. Vem vill bli sedd med en
> manbag?

APPAPPAPP! Nu tycker jag att du är lite väl dömande. Jag tycker vi kan stanna vid att kalla det "lycraslunga"..

Äntligen har man vunnit en cykelrelaterad tävling ;-) Det trodde jag inte när jag började med cykling semiseriöst 1994.

Tackar och bockar!
/Jerka

Vinnaren den 10 apri tycker jag borde vara min lillebror som fyllde år och som inte skrev ett enda inlägg på forumet.

Jag tror det tillförde en hel del...=D

Tillbaka
Topp