Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
fedde skrev:
-------------------------------------------------------
> Tuffaste deltagaren måste vara den som hade grön
> tröja på
> en av bilderna som AJPJ tagit.
>
> Protes på vänster ben från knät och neråt!
>
>
> /Fedde (och jag klagar på småskador som
> inflammerad hälsena och annat, jag borde väl
> skämmas)
tänkte just säga det, inte om din hälsena :D men om killen me protesen, jävligt strongt
the_TnT skrev:
> Jag som precis hade bestämt mig att inte köpa en
> lvg-hoj eftersom de saknar skivbroms, nu blev jag
> sugen på bigmollo och Mallis. :/
JLarsson skrev:
> the_TnT skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag som precis hade bestämt mig att inte köpa
> en
> > lvg-hoj eftersom de saknar skivbroms, nu blev
> jag
> > sugen på bigmollo och Mallis. :/
>
> Dricker du vin?
Det finns öl på mallis också. Klart du ska med Tobbe!
/J
Det är grymt att kunna följa er så här från dag till dag! Jag har skickat runt länken till alla på jobbet så det är en livlig diskussion om vilka av oss som ska köra nästa år eller inte... Alla är också imponerade över er prestation och de fina bilderna ifrån loppet.
Fantastisk läsning, måste instämma i hyllningarna.
Helt underbart att komma till jobbet, titta ut på duggregnet, och sen läsa en rapport från eran senaste etapp, inspirerande läsning, hoppas det går bra för er och att ni slipper flera punkor :-)
the_TnT skrev:
> Jag som precis hade bestämt mig att inte köpa en
> lvg-hoj eftersom de saknar skivbroms, nu blev jag
> sugen på bigmollo och Mallis. :/
Vackra bilder, härligt berättat och spännande lopp! Nästa år vill jag också cykla berg.
En fråga till AJ och PJ: MTB-loppet ni körde förra året beskrev ni som att varje dagsetapp var jobbigare än en Vätternrunda. Hur tycker ni årets lopp är?
Dagens etapp var utsedd till den tuffaste på årets Transalp. Inte så lång med 116km men den etapp med flest höjdmeter av klättring. 3577 höjdmeter tas bla ut på två rejäla berg varav det ena upp till Stilfserjoch på 2757möh. Från stigningens början till toppen är det över 2000 höjdmeter av konstant uppförsbacke.
Happys framsida fungerar nu igen. Men då vi har begränsad Internet-tid så kan vi inte sitta och skriva en framsideartikel i realtid utan får använda oss av en off-line editor och sedan bara ladda upp.
Otroligt bra med cykelmonterade kameror, fina bilder från cyklingen som verkligen ger en bild av hur tufft det är, det här är min favorit från dagens etapp:
En fråga bara. Det verkar som du Anders cyklar på den billiga hojen hela tiden? Har ni inte haft funderingar på att byta sinsemellan bara för att känna skillnaden?