[asfalt] Huddinge sön 8/2, kl 8.00

hehe, det var pysis igen. vore toppen om extraslang finnes, även om det verkar hålla luft hyfsat iaf. men hölet kan ju bli större. ses snart då!

Haha, vad då, bitvis var farten ganska måttlig tycker jag :) Tackar för en finfin runda trots det allt annat än optimala vädret. Undrar om skorna hinner torka till imorgon?

Tack grabbar för en fin runda. Tar det som en personlig seger att ha lyckats komma till Rosenhill tillsammans med er denna gång. Eftersom det är för lättrampat med dubbdäck ska mitt nya koncept vara att köra runt på 1,5 bar. Då var jag ändå tvungen att stödpumpa på vägen hem.

Å så lite dimmiga bilder:

DSC00137.JPG ht=544

DSC00139.JPG ht=544

DSC00140.JPG ht=544

DSC00142.JPG ht=544

DSC00143.JPG ht=183

DSC00144.JPG ht=544

SuperApe skrev:
-------------------------------------------------------
> Vid alla överkränkta styrtappstuggares
> epoaltare! FART MÅTTLIG SKREV JAG JU!

Ähh, det är ju du som är trögstartad bara. Tyckte du vaknade till ordentligt den sista milen. Hade vi kört några till så;-)

Tack alla för en härlig runda. Det blev ju riktigt bra, vädret till trots. Höll på somna i badkaret när jag kom hem.

Pesch skrev:
> Tyckte du vaknade till ordentligt den sista milen.
> Hade vi kört några till så;-)
>

Jepp, Kaj är som en kamel. På slutet plockar fram energi ur andra puckeln:)

Senast redigerad av en moderator:
Tappert att ge sig ut idag in i dimman.

Vilken runda blev det till slut då? Försöker gissa var bilderna är tagna ju.

Det blev klassikern via Västerhaninge-Sorunda-Rosenhill-Pålamalm-Huddinge. Cirka 87 km (plus hemresa) fick jag ihop. Bilderna är tagna dels i början och sedan på och strax efter Rosenhill.

Efter att dimman lättade kröp det fram riktigt många cyklister på Södertörn.

Pilen skrev:
> Evosmos. Ser ut som du har tappat påsen på
> bilderna.
>
> /Pilen

Hehe, du har rätt. Det är en annan cykel utan pakethållare. Min gamla trotjänare (stålräser) har vinterkittats, en mycket roligare cykel än traktorn jag plöjde runt ötzin med. Fast det är klart, man saknar ju sin packning:-)

Somnade i badkaret, var rutten i kistan och kände mig duktigt ruggig/ hängig/snorig på kvällen. Men i morse var det redan lite bättre! Vet inte om ruggigheten berodde på ansträngningen eller tvärtom. Tungt gick det iaf. Något måste göras! I början valde jag mellan att banta och köpa kofiberhoj. Efter ytterligare en backe funderade jag mest på epo eller eutanasi.

Det var ändå en skön runda, på sitt sätt! Tack för att ni väntade ibland.

Föresten Pär. När du ropade att du körde över något där i dimman, men inte hann se vad det var, så kan detta vara svaret.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=882039&rss=2216

Snart är det dags för Färingsö, då blir vi sönderkränkta speed demons hela bunten.

Jag tror faktiskt inte Pär tog en kisspaus på slutet, han kollade in kängurun men vågade inte erkänna det för oss. Ingen skulle tro honom och alla skulle titta snett.

evosmos skrev:
> Jag tror faktiskt inte Pär tog en kisspaus på
> slutet, han kollade in kängurun men vågade inte
> erkänna det för oss. Ingen skulle tro honom och
> alla skulle titta snett.

Äh...ni vet hur det är när man kommer från banjoland...

Tillbaka
Topp