Baggy t-shirt med fickor??

jockepocke

Aktiv medlem
Söker t-shirt modell trail mtb dvs lite mer loose fit men heller inget superfladder men med fickor på ryggen.

Sökt runt på nätet utan framgång. Är det baggy så finns det oftast bara en lite nyckelficka.

Jag hade förut en dakine t-shirt med tre fickor bakpå som var perfekt! Dessvärre har den nötits ut, men inte hittat nån ny i deras sortiment.

Alltså en halvloosefit t-shirt med tre fickor modell tight xc tröja bak... Nån som vet mer än mig?
Tips mottages tacksamt!

Sytt på fickor på ett par tröjor. Funkar utmärkt att stoppa bylsiga lättare saker som vindjacka, extra handskar mm.

Kolla enduras sortiment, de har nån variant. Troy Lee har också med två mindre fickor. Troligen mindre än vad du behöver men kanske räcker. Specialized har några lite halv tighta tröjor med fickor. Hittar du något annat så hojta till.

edvin_m sa:
Sytt på fickor på ett par tröjor. Funkar utmärkt att stoppa bylsiga lättare saker som vindjacka, extra handskar mm.

Kolla enduras sortiment, de har nån variant. Troy Lee har också med två mindre fickor. Troligen mindre än vad du behöver men kanske räcker. Specialized har några lite halv tighta tröjor med fickor. Hittar du något annat så hojta till.

Tack för tips! Tycker mig ha kikat deras sortiment men får ta en vända till helt enkelt. Absolut jag hojtar.

Jag kör Specialized's Swat bibs under mina shorts. Tunn meshkonstruktion, tre ryggfickor och två benfickor. Halvloose tröja över. Fickor på loosefit-tröjor blir aldrig bra..grejorna bara skumpar runt..

Tillbaka
Topp