Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet jag det?Om du har trunnion mount eller ej.
Trunnion är bred upptill och fästs med två skruvar. 200 x 51 har jag aldrig sett, men 200 x 50 eller 200 x 52.5.Hur vet jag det?
Inte där. Läs PÅ dämparen. Det står ett serienummer där. Lägg in det på Rockshox/Fox/whatevers hemsida.Så här står det på Lapierrs hemsida. LAPIERRE AF-2 HYDRAULIC DAMPING TECHNOLOG
Har kollat runt men hittar inget
Om den får plats eller ej, din ram tar kanske inte en bredare dämpare, eller så kan det vara en piggyback som tar i någonstans i något läge.eller finns det annat att ta hänsyn till.
Lite novis? piggyback? Är det en sådan där extra liten cylinder som sitter på dämparen?Om den får plats eller ej, din ram tar kanske inte en bredare dämpare, eller så kan det vara en piggyback som tar i någonstans i något läge.
En sådan är detLaPierre har väl vid något tillfälle haft "egna" dämpare, kanske rör sig om en sådan i detta fall..
Ta kontakt med LaPierre:s support istället kanske?
Edge am 527. Från 2016 tror jag.Vad är det för lapierre ?
Okej det är ju en helt vanlig 200x51mm dämpare så du kan mer el mindre ha vilken dämpare som som är 200x51 även piggyback får ju plats .Edge am 527. Från 2016 tror jag.
Tack. Har också tänkt byta drivlina. Har sram GX på en annan cykel men som jag har förstått så passar inte kasetten på Lapierren. Har du några förslag,Okej det är ju en helt vanlig 200x51mm dämpare så du kan mer el mindre ha vilken dämpare som som är 200x51 även piggyback får ju plats .
Enklaste är väl och köpa en nx eagle kassett bara och köra med resten av din gx drivlina isf . Finns ju andra 12delade kassetter typ sunraceTack. Har också tänkt byta drivlina. Har sram GX på en annan cykel men som jag har förstått så passar inte kasetten på Lapierren. Har du några förslag,
Tack! Då får jag kolla på det.Enklaste är väl och köpa en nx eagle kassett bara och köra med resten av din gx drivlina isf . Finns ju andra 12delade kassetter typ sunrace
Tror inte jag har boost, passar Sunracen då?Sunrace kostar ungefär som NX och väger som GX.
JaTror inte jag har boost, passar Sunracen då?