Bakhjul genius 930
Hallå?
Jag behöver hjälp.
Mitt bakhjul har ett trasigt frihjul.
Fick grejer till cykelhandlaren igår men det var fel. Scott har inga andra grejer och verkar va lång tid att få hem nåt annat.
Jag har försökt leta grejer själv men jag är totalt okunnig med vad jag ska ha. Blir helt yr av olika benämningar och vad som passar till vad.
Ska jag byta hela navet och bygga ett nytt hjul eller skaffa ett nytt komplett hjul eller hjulpar? Vill ju helst ha en uppgradering men vet ju inte vad som är en uppgradering?
Finns det butiker inom rimligt avstånd från Nyköping som har grejer hemma? Typ 2h?
Jag vill ju cykla???
Spec på bakhjul idag
Syncros revelstoke 2.5 6bult.
12×148 boost
30mm tubelessready.
28h spline drive
Har en ny GX kassett som ska passa vad ska bodyn heta?
Mvh Daniel
Editerat: Inga annonser i forumet// moderator
Jag behöver hjälp.
Mitt bakhjul har ett trasigt frihjul.
Fick grejer till cykelhandlaren igår men det var fel. Scott har inga andra grejer och verkar va lång tid att få hem nåt annat.
Jag har försökt leta grejer själv men jag är totalt okunnig med vad jag ska ha. Blir helt yr av olika benämningar och vad som passar till vad.
Ska jag byta hela navet och bygga ett nytt hjul eller skaffa ett nytt komplett hjul eller hjulpar? Vill ju helst ha en uppgradering men vet ju inte vad som är en uppgradering?
Finns det butiker inom rimligt avstånd från Nyköping som har grejer hemma? Typ 2h?
Jag vill ju cykla???
Spec på bakhjul idag
Syncros revelstoke 2.5 6bult.
12×148 boost
30mm tubelessready.
28h spline drive
Har en ny GX kassett som ska passa vad ska bodyn heta?
Mvh Daniel
Editerat: Inga annonser i forumet// moderator
Senast ändrad: