Baklyse på Surly Nice Rack
Har retat mig länge på att jag inte har fått till något bra sätt att fästa en baklykta på min pakethållare (Surly Nice Rear Rack). För övrigt har jag aldrig förstått idén med att ha endast ett skruvfäste mitt bak på hållaren, men jag gillar den i alla andra egenskaper. Jag har tänkt att det skulle vara enkelt att bocka till en liten plåtbit i en verkstad, men det har inte blivit av.
Idag rasslade lite överblivna shims från frampakethållaren (Surly Nice Front Rack) till när jag rotade runt bland bra-å-ha-beslagen i cykelgömmorna. Då kom jag på en enkel lösning på mitt problem.
Inte jätteelegant kanske, men det funkar. Tillräckligt bra för mina behov. Lätt att anpassa till vilket lyse som helst.
Idag rasslade lite överblivna shims från frampakethållaren (Surly Nice Front Rack) till när jag rotade runt bland bra-å-ha-beslagen i cykelgömmorna. Då kom jag på en enkel lösning på mitt problem.
Inte jätteelegant kanske, men det funkar. Tillräckligt bra för mina behov. Lätt att anpassa till vilket lyse som helst.