Bästa gruppnamnet?

bompet

Aktiv medlem
Bästa gruppnamnet?
Tänk dej följande: Du har ingen som helst förkunskap och du skall välja komponentgrupp. Det enda du har är en komplett lista på alla grupper som finns/har funnits. Du har bara namnet att gå på;

Vilken komponentgrupp har det tuffaste/coolaste/bästa/snyggaste namnet? Vilken grupp skulle du välja?

(Försök lägga all kunskap och alla fördomar åt sidan. Gå bara på namnet.)

Bästa gruppnamnet?
Vad är det för fel på 'Competition'? Det låter väl kompetent?
Och Fac Michelin (Miche) låter väl lagom exotiskt?
När jag tänker på't så låter ju inte 'Supertype' fel det heller. Det låter änna bättre.
'Supertype' får det bli...
(Fast jag inte gillar funktionen på Shimano :-) men det upptäcker jag ju sen...)

Bästa gruppnamnet?
Hade ett hobbyband (bland många andra i replokalen) för typ 25-30 år sen som som hette Dry Vaginas From Hell.
Det tycker jag fortfarande är mäktigt.

Angående trådämnet så tror jag Dyra As låter fräsigast, men det är ju Shimano's premiumlina.

Bästa gruppnamnet?
castrello sa:
Ett kristet utseende - så hette väl ett punkband. Riktigt bra namn.

On topic: 200 GS. Låter frääänt.

" The kristet utseende" heter de. Grymt namn.

IMG_2149.PNG

Bästa gruppnamnet?
En kille jag pluggade med för evigheter sedan berättade att det på 80-talet fanns ett band i Östersund som hette:
"Bob Beamon and the longjumpers"
För er som inte tycker att det var ett bra namn så får ni Googla Bob Beamon
/Jari

P.s tror han nämnde ett band som hette "Punk Andersson and the cartel" lite lattjo namn det också för oss som är lite äldre
/Jari

Bästa gruppnamnet?
bompet sa:
Tänk dej följande: Du har ingen som helst förkunskap och du skall välja komponentgrupp. Det enda du har är en komplett lista på alla grupper som finns/har funnits. Du har bara namnet att gå på;

Vilken komponentgrupp har det tuffaste/coolaste/bästa/snyggaste namnet? Vilken grupp skulle du välja?

(Försök lägga all kunskap och alla fördomar åt sidan. Gå bara på namnet.)

Tycker Hatebreed är tuffaste gruppnamnet

Bästa gruppnamnet?
Ett schuckert bandnamn har Umeåorkestern.
Kapten Kid och det oändliga sommarlovet.
Vad gäller grupper så är ju Torpedo mäktigt, även om det bara är ett nav.

Tillbaka
Topp