Begagnad FS

thumper

Ny medlem
Begagnad FS
Hej, funderar på att sälja min nyinköpta Scott Scale 960 och kolla en beggad FS hoj istället då jag inset hur förbannat kul det är att hoppa och dundra fram på riktigt grötiga partier. Undrar om någon har några tips på hojar att kolla?

Får nog inte mer än 8000 för min om jag har tir så nånting däromkring. Årsmodell spelar väl inte så stor roll.

Begagnad FS
Ok, bara för att vara tydlig.

Du köper Happys snyggaste hoj nu, ta väl hand om den. Annars kommer Happypöbeln jaga dig tills tids ände.

Begagnad FS
rooth skrev:
-------------------------------------------------------
> Ok, bara för att vara tydlig.
>
> Du köper Happys snyggaste hoj nu, ta väl hand om
> den. Annars kommer Happypöbeln jaga dig tills
> tids ände.

+1. På allt.

Begagnad FS
Jag har misstänkt något liknande väldigt länge och jag lovar hela happy communityn att ta väl hand om den! Min fru kommer troligtvis att bli svartsjuk!

Begagnad FS
Ska bli kul att se den i verkligheten. Jag tror jag måste provcykla den jag med nu när jag kör 50 mil för att du ska slippa drömma om den thumper :)

Kul ska det bli, inte minst för dig.
Jag tar bort barnstolen tror jag så du slipper åka i baksätet. Eller du kanske vill sitta där så du kommer närmare cykeln på hemvägen?

Begagnad FS
raydreamer: Hahaha du får gärna ta bort den jag gosar när jag kommer hem ;)

42hz: Av någon anledning tvivlar jag på att jag blir besviken. Att hojen är sliten räknar jag med då den har många år på nacken men jag är övertygad om att jag kommer tycka den är riktigt kul :)

Hur går det med hojen? Kommer den idag? :D

Begagnad FS
You and me! :)

Bara för att fresta mer, den funkar på is också!

filename=reign.jpg

Begagnad FS
Bilder kommer och en genomförlig RR nästa gång jag tar en långtur som sagt. Underbar cykel som var ännu snyggare i verkligheten!

Tack ännu en gång och trevligt att få ett ansikte till ditt namn Harri :-)

Begagnad FS
Ha ha helt under bar tråd,har precis beställt nytt åk själv och vet hur det känns att vänta och sen bli mer än nöjd;)

Kör hårt nu.

Begagnad FS
Bjuder på några helt oredigerade bilder direkt från mobilen.

Tack för en kort med trevlig runda 42hz. Hade blivit längre om vi inte fastnat i den fantastiska Stockholms-trafiken. Tog 4h istället för 2,5h. Men hem gick det fort.

Bilagor

• 20130917_202839.jpg
    20130917_202839.jpg
    71.8 KB · Besök: 15
  • 20130917_202520.jpg
    20130917_202520.jpg
    68.2 KB · Besök: 12
  • 20130917_202450.jpg
    20130917_202450.jpg
    58.4 KB · Besök: 17
Begagnad FS
Lycklig kille :D
Lite småmeck vi ska fixa nu bara :)

Men det är en fantastisk cykel helt klart, till och med på asfalt. Tog 11 minuter längre tid men det kan vara att det är en annan cykel också :)

Begagnad FS
Du har PM ;)

Här är den efter en premiärpendling till och från jobbet. Hade dock lite väl lite luft för asfaltskörning :P

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    248.7 KB · Besök: 14
Tillbaka
Topp