Behöver tips på AM -ram.

Behöver tips på AM -ram.
Dom är fina scott, men för mkt överpris för mig. Redan ägt en Ransom två säsongern och var inte överdrivet imponerad. Specialdämpare m.m. är lite drygt. Nya cdale är även de läckra som attan. Men dyyyyra...

Behöver tips på AM -ram.
Äh den hade väl någon form av stänklapp väl? Man får väl gissa att de tänkt på eventuellt grusstänk. Designen har ju funnits ett par år nu.

Förövrigt är jag fascinerad av hur dåligt Marins hojar ofta gör sig på bild. Mkt snyggare irl. Fattar inte hur det där funkar.

Behöver tips på AM -ram.
42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Bakdämparplacering på Genius känns som allt
> annat än genial men det kostar väl att ligga på
> topp?! ;)

Nä, du har rätt, bakdämparn blir lite lerig om det är riktigt jävligt ute. Men sen är det ju en "Drag-dämpare" så den känsliga innerytan är inte lika exponerad :) Däremot är dämparens placering genialisk när det gäller prestanda!

Behöver tips på AM -ram.
Turner RFX eller Knolly Chilicotin kanske?
http://www.sicklines.com/2010/09/21/2010-interbike-2011-turner-rfx-prototype/
http://www.sicklines.com/2010/09/21/2010-interbike-2011-knolly-chilcotin-and-endorphin-sl/
2011_knolly_chilcotin7s.jpg

Behöver tips på AM -ram.
Den där Turnern skulle gärna kunna få krydda mina stigar litegrann. Knollyn var bara konstig. Som internet ungefär - för mycket länkar.

Behöver tips på AM -ram.
hur går det för folk i köptankar?

Upptäckte just att Marins mount vision kommer med 140mm slag 2011. Inte så dum till aggro XC mao. Ligger i valet och kvalet mellan den och attack trail till våren.

Behöver tips på AM -ram.
Är lite sugen på en ny heldämpad.

Har tittat på 5-spoten. Tycker att DW-länk verkar bra. IH verkar roliga också ifall man kan hitta någon.

Fast igentligen är jag så nöjd med Arrowen så det känns onödigt - vad ska väl jag ha två stighojjar för:-/

Behöver tips på AM -ram.
Är det mitt fel? Väckte jag suget?

Turner är fina och säkert sköna/bra men jag gillar personligen inte hur de ser ut eller att dom halkat efter lite med standarder. Inte för att man måste ha modernaste styrröret och maxle men jag vill ha det ändå.

Behöver tips på AM -ram.
Vill ha en Turner RFX, grymt snygg! synd bara att Turner hojarna har en förmåga att bli väldigt dyra :(
Skall fråga frugan, men hon kommer nog att säga nej...

Tillbaka
Topp