Belönar mig själv med en FS - vilken?

Alpen sa:
Jag har en Specialized så per definition är jag redan elit... Är inte Specialized mer cykelvärldens svar på Volvo?
Tipsa gärna om några superkreddiga cyklar som är lika prisvärda. Priset är främsta lockelsen i fallet med Enduron i detta fallet, inte märket i sig.

Nja,
knepiga egna lösningar som gör att reservdelar måste köpas via märkets egna butiker, "premiumkänsla" (vad det nu innebär), concept stores (kan inte beblanda sig med andra märken för pöbeln), stark protektionism av varumärke (stämmer småfik och säger upp deals om man säljer utanför sitt godkända område). Luktar apple på mils avstånd. ;)
Volvo är lite mer sköna softa märket, typ crescent.

Med det sagt är spesh enduro i särklass den bästa cykeln jag någonsin cyklat på, det har varit cykeln #1 för mig sedan 2003. Rullar på 2016-modellen men 2004 har den snyggaste årgången (med tillhörande 2.6" gazzaloddi)

Bilagor

• sworks1.jpg
    sworks1.jpg
    37 KB · Besök: 16
Kul :) vilken transportör kommer dom med? Ska nog beställa en idag om bara mitt paypal blir upplåst igen.

Haha det blev faktist låst när jag förde över pengar för att betala cykeln, över 22600 eller något sådant så låser dom och jag var tvungen att skicka bild på körkort och en räkning.

Paypal erbjuder fri returfrakt om man skulle behöva, sen har jag några tusen på paypalkontot som jag ville använda.

Kan avsluta tråden med slutresultatet! Tidigt tips om en prisvärd Enduro fick mig att slå till. Nu ska den cyklas på...

Bilagor

• tmp_3275-20160328_181309-1930817058.jpg
    tmp_3275-20160328_181309-1930817058.jpg
    315.2 KB · Besök: 13
Tillbaka
Topp