*Berömtråden*

sideburn

Aktiv medlem
*Berömtråden*
Surfade lite på nätet och blev helt plötsligt sugen på en lite dirtinspirerad trailcykel..

Det slutade med att jag köpte ramkit och cykeldelar för 10000 riksdaler på bara några timmar..

Berömm mig nu o säg att "Fan va bra! Så ska de gå till!" så jag blir stolt över mig själv och kan somna utan att ligga och stirra upp i taket o tänka på vafan de e jag har gjort...

Det blir förövrigt en ganska fin cykel med hyffsade komponenter som man kan leka på.. Så lite glad är jag väl. =)

// Patrik

Senast redigerad av en moderator:
*Berömtråden*
Inte mer? Man ska inte känna ångest över små impulsköp, du har säkert lagt minst lika mycket pengar på andra saker du inte haft hälften så kul med (restskatt, elräkning, bensin osv.).

Bra gjort!

*Berömtråden*
Åhh... blir ju rörd ;)

Måste ju berömma dig nu mollo... hade faktiskt förväntat mig en ännu värre kommentar ifrån antingen dig eller skogling :D

Duuuktig Mollo

Vill ni ha speclista nu då?

// Patrik

*Berömtråden*
Fan, berätta vad du köpt vetja. Här blir man ju lite nyfiken på struten eller nå't. Själv har man ju beslutsågren för allt, så impulsköp är inte helt lätt :-/

*Berömtråden*
The sweetness of good quality is enjoyed long after the bitterness of a hefty price tag is forgotten.

/Janne

*Berömtråden*
Bra jobbat!

Glöm inte att det är något du kan lägga in i din CV sedan, typ:

Personliga egenskaper:
-snabb på att fatta viktiga beslut
-systematisk (du kollade säkert delar på flera olika webb-shoppar)
-uthållig (du gav dig väl inte förrän cykeln var komplett)
osv :-)

Ursäkta ironin, jag är i jobbsökartagen så jag är lite insnöad för tillfället.

/Peter

*Berömtråden*
Det bleev en Giant Stp Ayton med en dirt jumper 3 i fram samt deemax hjul fram o bak o Kooka dh bromsar fram o bak 203 samt 180 o fsa maximus dh vevar o conti 2.5 däck o lx växlar o små hope pryttlar o massa myyys..

Prisvärt och roligt under 10000:-

Med andra ord jag e nöjd och har fått tillräckligt med beröm för att kunna sova!

Kyssar // Patrik

*Berömtråden*
Grymt gjort, spontanshopping är det bästa som finns... väldigt dyrt iofs !
Själv spontanköpte jag en lätt begagnad On-one 29:er och tyckte den var så trevlig i skogen (men lite tung) och nu är det på gång med en ny Niner S.I.R.9 som nu har spräckt all budget ;-)

Tillbaka
Topp