Bh59 oliv förstor för 59slang ?!

nordtrek

Aktiv medlem
Bh59 oliv förstor för 59slang ?!
Tjena Tjena Forumet
Efter att ha sökt å letat å int Funni någe svar så gör jag en ny tråd .

Ja jag köpte ett kitt ett verktyg å Oliver&ändstift till Shimano b59 slangar men de är för stora?

Har nån vart med om dethär? å det gamla som satt på var Betydligt mindre än de jag köpte de ser int ens likadana ut .

Känn mig smått lurad sen att verktygen gjort i nått plast pajja på första försöket suuck .

Vara hittar man "orginal" Shimano Oliver som faktiskt passar 59 slangen ? Cykloteket har samma variant som jag har som är för stor ?

Vad trött man blir att det Alltid är något problem .
 

Bilagor

  • IMG_20260623_225412_MFNR.webp
    IMG_20260623_225412_MFNR.webp
    340.8 KB · Besök: 3
  • IMG_20260623_225430_MFNR.webp
    IMG_20260623_225430_MFNR.webp
    283.7 KB · Besök: 2
  • IMG_20260623_225336_MFNR.webp
    IMG_20260623_225336_MFNR.webp
    177.9 KB · Besök: 1
Tillbaka
Topp