Bibs + mtb?

Bibs + mtb?
MG_9744.jpg

Sean Eadie

- Why bother shaving your legs?
- Because it feels great in bed.

Bibs + mtb?
Förut körde jag med lvg bibs på min XC MTB för att jag redan hade dom till lvgcykling. Nuförtiden kör jag cargo-bibs på stig för att slippa ryggsäcken, det gör cyklingen mycket trevligare! Jag ståcyklar 90% av tiden (HT/helstel), så behöver egentligen ingen bibs. Har provat flera cargo-bibs, men de flesta var konstiga på nått sätt. Bara Endura Liner passar mig bra och har fickorna högre än shortsen. Dessutom har den bra padding. Här på lager, men jag har köpt två hos Bike24 för nästan halva priset (nu bara S på lager där):

Som flera har skrivit funkar det flesta på MTB, men det är viktigt att prova om bibsen passar bra.
Finns även på https://bikeshop.no/endura/nyendura...liner-ii-shorts-lomme-til-ryggplate-clickfast

Bibs + mtb?
[raderat trams]

Djupa frågor långt från topic..
Undrar om inte den där snygga tjejen på bilden skulle bli rätt kränkt om hon visste att hon blev kallad "Hen", som om hennes kvinnlighet kunde ifrågasättas. Vilket förbannat trams. Dags att bli riktiga män och ge den här snygga bruden lite credit för all hennes hårda träning. Sluta låtsas att ni inte vet om hon är tjej eller kille.

Tillbaka
Topp