"Big trail" eller enduro

"Big trail" eller enduro
Ville bara tacka för alla bra och trevliga svar ?
Efter myclet tänkande,pratande, testande och youtube tittande så landade jag tillslut på en Specialized stumpjumper evo , fick gå upp lite i budget men kändes värt det ?

Mvh Micke
Tror du gjorde ett mycket bra val där faktiskt!
Jag invigde min fuel ex i bikepark i helgen (hade top fuel innan), den klarade sig bra i alla leder upptill svart downhill. Nåväl, cykeln är absolut kapabel, bara jag som är fegdum och hänger på bromsarna när jag inte borde. Nu sitter jag med stukad tumme och en ny fullface påväg hem i brevlådan, så kanske jag vågar lite mer..!
 
"Big trail" eller enduro
Tror du gjorde ett mycket bra val där faktiskt!
Jag invigde min fuel ex i bikepark i helgen (hade top fuel innan), den klarade sig bra i alla leder upptill svart downhill. Nåväl, cykeln är absolut kapabel, bara jag som är fegdum och hänger på bromsarna när jag inte borde. Nu sitter jag med stukad tumme och en ny fullface påväg hem i brevlådan, så kanske jag vågar lite mer..!
Tackar ? ajdå, tur det bara var tummen och en stukning ? låg du på bromsen på fel ställe eller hela vägen ?
 
"Big trail" eller enduro
Tackar ? ajdå, tur det bara var tummen och en stukning ? låg du på bromsen på fel ställe eller hela vägen ?
Haha ja tack, jag hör inte hemma på svarta banor. Det gick väl egentligen bra framtill slutet där jag skulle ta en skarp vänster i brant vinkel, där tvekade jag och stöp. Saknade helt fart så det var mest komiskt och onödigt :)
 
"Big trail" eller enduro
Haha ja tack, jag hör inte hemma på svarta banor. Det gick väl egentligen bra framtill slutet där jag skulle ta en skarp vänster i brant vinkel, där tvekade jag och stöp. Saknade helt fart så det var mest komiskt och onödigt :)

Bättre att gubbramla i låg fart än att dyka över styret i ett hopp ?
 
Tillbaka
Topp