Bikeshop retur?

jarp

Medlem
Bikeshop retur?
Ok tänkte kolla eller snarare uppmana..
Returnera paket till bikeshop.... Se till för tusan att kör era returer med rekommenderad post...
Har precis blivit blåst på en dryg tusenlapp......
Om det är postnord eller mottagningen på bikeshop som har längst fingrar låter jag vara osagt...

Skit!
så nu känns det bättre.

Bikeshop retur?
ja returer och bikeshop är kasst, de hade nollkoll men som tur var hade jag tracking. nån kiosk i jönköping som tagit emot min retur och lämnat ut paketet.

fattade inget... men de svarade att de gjort fel, vad de gjort fel vet jag inte.

Bikeshop retur?
Mitt tips är att endast göra beställningar och returer på Måndagar för att inte riskera en helg komma emellan. Något säger mig att när paket ligger över någonstans på en helg så är risken stor att något händer med det som gör att det försvinner.

Kanske är det ett inside job av städarna som kommer o städar på helgerna?

Bikeshop retur?
För er som funderar på att beställa från Bikeshop så använder jag denna tråden till att informera att Bikeshop inte tillämpar fri retur.
Och att returnera något av värde utan tracking kan bli kostsamt om det försvinner på vägen.
Vad som också är kostsamt är att köpa frakt med tracking speciellt om Bikeshop vill att ni ska returnera till Norge.
Om de ger er returadress till Norge så kan ni kontakta dem för att få dem att ändra till deras lager i Jönköping, detta kan spara er en del pengar i frakt.

Bikeshop retur?
Köpte ett par skor rätt nyligen. Var dock lite snabb på avtryckarfingret så råkade beställa fel size. Fick en returadress till Jönköping, köpte frakt direkt på Postnord.se med utlämning till företag. Fick returfrakten krediterad då jag köpte ett par nya av rätt storlek. Hur lätt som helst att ha & göra med.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp