Bikester gosigt maskrosföretag.

marr sa:
Du verkar konstrat till det långt innan du ens beställde. Inte konstigt de blev förvirrade o skickade på nån containerbåt.

Nä, alltså.. Nu får vi hålla isär begreppen lite. Med containerbåt så avses båt som går mellan olika kontinenter. Skall det fraktas containers mellan länder i Europa, så sker detta med feederbåtar. Men det mest normala är att det går på väg, eller möjligen på tåg.

Märkligt. Jag brukar få det jag beställt från Bikester snabbare än det jag fått från Wiggle. Det företaget jag aldrig mer handlar från är Chainreaction då det tog över en månad att få en tröja från dom.

Wiggle och CRC har ju overnight-frakt (som man förstås betalar extra för) vilket gör dom överlägsna om man vill ha saker snabbt.

Jeppe_E sa:
marr sa:
Du verkar konstrat till det långt innan du ens beställde. Inte konstigt de blev förvirrade o skickade på nån containerbåt.

Nä, alltså.. Nu får vi hålla isär begreppen lite. Med containerbåt så avses båt som går mellan olika kontinenter. Skall det fraktas containers mellan länder i Europa, så sker detta med feederbåtar. Men det mest normala är att det går på väg, eller möjligen på tåg.

Ahh, var lite förvirrad där. Tack :)
Men eftersom TS vara tydligen är skickad på containerbåt. Så förklarar ju detta varför det tar sån tid. Den måste besöka en annan kontinent först. Undra vilken de skickar via?

Senast ändrad:
Arsozath sa:
Om du nu är så jävla skicklig på att cykla, varför ska du sitta INNE och göra det som en jävla KÄRRING?

Jag trodde det bara var hårdingar som cyklade INNE? Fast det är klart då är det ju inte trainer som gäller utan Monark+Tejpkryss.

Senast ändrad:
Jag har faktiskt bara handlat där en gång, tycker sortimentet lämnar lite övrigt att önska. Tror inte det var något strul.

Addnature lägger jag en ansenlig del av min inkomst hos dock, det har aldrig strulat, tvärtom.

Var mer än irriterad när jag skapade tråden men det är ju lördag så går inte göra så jävla mycket just nu.

Ska kontakta dem på måndag. Ska göra allt jag kan för att göra livet surt för dessa inkompetenta idioter. Ska bli mig ett nöje.

Fortsätt ni trolla i tråden fick ett bra svar om vad som kan ha hänt, resten var bara trams. Såklart trist men det är vad det är.

Om ni läser det här Bikester så kan ni väl dra åt helvete! Inkompetenta usla människor som förtjänar att bara dö.

Senast ändrad:
Fan, jag är faktiskt just i detta nu på väg mot Lübeck för att hämta några burkar. Ska jag höra med stuveriet kanske, om de möjligtvis sett en trainer stå undanställd någonstans?

Loftberg sa:
Fan, jag är faktiskt just i detta nu på väg mot Lübeck för att hämta några burkar. Ska jag höra med stuveriet kanske, om de möjligtvis sett en trainer stå undanställd någonstans?

Be dem dra åt helvete och hälsa dem att ajg önskar smärtsam bråd död för idioter som dem.

Senast ändrad:
Jag hoppas att aldrig våra vägar kommer att mötas. Du gör rätt i att handla på webben så ingen behöver möta dig... Jag har handlat på Bikester och kommer förmodligen att göra det igen.

icebear sa:
Jag hoppas att aldrig våra vägar kommer att mötas. Du gör rätt i att handla på webben så ingen behöver möta dig... Jag har handlat på Bikester och kommer förmodligen att göra det igen.

Äsch då. Beter du dig jävligt kompetent så blir jag inte arg.

Beter mig alltid rakt och levererar det jag står i skuld. Dessa kioskmongons inkompetens i samband med att jag vill ha den nu i VINTER gör mig lagom förbannad

Senast ändrad:
Cyklasnabbt sa:
Var mer än irriterad när jag skapade tråden men det är ju lördag så går inte göra så jävla mycket just nu.

Ska kontakta dem på måndag. Ska göra allt jag kan för att göra livet surt för dessa inkompetenta idioter. Ska bli mig ett nöje.

Fortsätt ni trolla i tråden fick ett bra svar om vad som kan ha hänt, resten var bara trams. Såklart trist men det är vad det är.

Jaja, ta nu och ät upp din välling och gå och lägg dig. Klockan är faktiskt över tio! Be mamma rapa dig först så somnar du nog ska du se.

Om ni läser det här Bikester så kan ni väl dra åt helvete! Inkompetenta usla människor som förtjänar att bara dö.

Tada!

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    89.4 KB · Besök: 56
Cyklasnabbt sa:

Om ni läser det här Bikester så kan ni väl dra åt helvete!

Har bara sett till ett enda troll i den här tråden. Och hen verkar inte vara anställd av Bikester, eller vänta nu "all publicitet är bra publicitet"...

Om det fortfarande är vinter där du befinner dig, gå ut och kyl ned dig, har det hunnit bli sommar, cykla ett varv.

Cyklasnabbt sa:

Cyklasnabbt sa:
icebear sa:

Äsch då. Beter du dig jävligt kompetent så blir jag inte arg.

Beter mig alltid rakt och levererar det jag står i skuld. Dessa kioskmongons inkompetens i samband med att jag vill ha den nu i VINTER gör mig lagom förbannad

Hoppas du åker ut härifrån. Att skriva att man önskar att folk ska dö hör inte hemma här. Du borde vara upprörd över att du beter dig som en idiot och varför du är så barnsligt självupptagen.

Att önska livet ur personalen på bikester är väll lite hårt. 5 arbetsdagar har det tagit de 3 gångerna jag har beställt där. Returnerade en gång utan bekymmer också.
Vill man inte vänta får man köpa i butik.

Jag måste ju bara få fråga vem som tror att en uppgiven leveranstid gäller hem till dörren?
I 99 fall av 100 så är "leveranstid" när godset lämnar leverantören.
Ganska självklart egentligen. Vem skulle våga lova något med Postnord som speditör?

Jeppe_E sa:
Tyskland ligger väl på kontineten? :)

Jag handlade av Bikester och JAG glömde att slänga in rabattkoden. Skickade ett mail och fick en ny faktura med rabatt avdragen. Prylarna kom som överenskommet plus nån dag för frakten. Mycket bra service och leverans. Dessutom prisvärt.

TS borde kolla blodtrycket, det kan vara lite högt tror jag.

Men om du beställde torsdags förra veckan och prylarna lämnade deras lager i måndags, då har de hållt SIN stipulerade leveranstid.
Räknar vi in torsd när du beställde så har Bikester levererat på 3 arbetsdagar.
Lörd & sönd räknas liksom inte som arbetsdagar förstår du.

Rikta din infantila frustration på speditionsföretaget istället.

Eller ta ett chillpill och må lite bra bara.

icebear sa:

Vilken tur att hen köpt en trainer då.
Den går inge bra ute på vägen, känns tryggare så än om hen köpt en cykel.

Så här mkt testosteron har jag nog inte skådat hos någon trådstartare sen skinnorm gjorde succé med sina planer att linda lite kolfiber runt ett rör...

Cyklasnabbt sa:
Niklasberglund sa:
Meh!

Jag är sjukt nyfiken hur höga watt hen kan kräma ur sig på en timma!
¨
300watt åtminstone
vilket äger isönder de flesta hobbyister här

Så om du äger isönder någon med dina 300 w så är du automagiskt skickligare på att cykla, låt oss säga downhill, än personen i fråga?

Lite seriöst: finns det såna här människor på riktigt också?

UrTomas sa:
Cyklasnabbt sa:
Niklasberglund sa:
Meh!

Jag är sjukt nyfiken hur höga watt hen kan kräma ur sig på en timma!
¨
300watt åtminstone
vilket äger isönder de flesta hobbyister här

Så om du äger isönder någon med dina 300 w så är du automagiskt skickligare på att cykla, låt oss säga downhill, än personen i fråga?

Lite seriöst: finns det såna här människor på riktigt också?

Ja, men de har inga vänner så man behöver aldrig träffa dem.

Tillbaka
Topp