Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nicathu sa:Jag vet inte varför jag, helt osökt, tänker på citatet: "Möter du en idiot på morgonen så har du mött en idiot. Möter du den ena idioten efter den andra så är det stor risk att det är du som är idioten..."
Lulle sa:TS verkar ju ha allvarliga problem. Tänk på blodtrycket fan.
Den är jag också nyfiken på vad det är för redigering rickard har gjort av originalinlägget?
Cyklasnabbt sa:Lulle sa:TS verkar ju ha allvarliga problem. Tänk på blodtrycket fan.
Den är jag också nyfiken på vad det är för redigering rickard har gjort av originalinlägget?
Han ändrade rubriken. Skrev Bikester tyskt skitföretag
Oskar sa:TS påminner ju lite om Bergslag2.
Supertramp sa:Man kan bli jävligt stressad av målinriktad Watt-baserad träning. Jag vet själv hur det var en vinter när jag tränade som intensivast och trainermotorn pajade och det vart snö ute och jag inte kunde köra min intervallträning, jag fick typ ångest för att min FTP sjönk för varje dag som jag inte kunde träna.
Cyklasnabbt sa:Supertramp sa:Man kan bli jävligt stressad av målinriktad Watt-baserad träning. Jag vet själv hur det var en vinter när jag tränade som intensivast och trainermotorn pajade och det vart snö ute och jag inte kunde köra min intervallträning, jag fick typ ångest för att min FTP sjönk för varje dag som jag inte kunde träna.
Jo lite så känner jag med. BESTÄLLDE JU DEN FÖR ATT TRÄNA NU I VINTER. nu är det snart Mars då kan jag likaväl trampa ut på min racer.
kort och gott kan Bikester dra åt HELVETE
och innan ni börjar skriva att jag skulle beställt i oktober.. Ja men då kostade den inte hälften så mycket som nu i januari.
Luthman Photography sa:Det här var den bästa tråden på länge!
e120guru sa:Nu får ni vara snälla mot TS... Det är inte lågbegåvades fel att de är just det...
TS frågade vad folk tyckte om Bikester, och många har svarat att de inte har haft problem, vilket inte verkar passa TS... Vad är syftet med tråden då? Ville TS få bekräftat att hen var dum som handlade där trots att hen läst dåliga omdömmen..?
Har handlat flera gånger från Bikester själv. Har funkat bra, lite glest utbud på vissa fronter dock. Någon gång tog det typ en dryg vecka för varorna att dyka upp. Som sagts tidigare, leveranstid är inte från beställning till mottagarens dörr, det är tills det skickas.
Cyklasnabbt sa:Luthman Photography sa:Det här var den bästa tråden på länge!
Glad min talang kan roa någon. Hoppas den också kan skapa lite grus i imbecillerna på Bikester
jansson99 sa:Nä hörrni, nu går vi och knyter oss innan det händer något tråkigt.
// Jocke
et skulle verkligen vara tråkigt!GustafH sa:jansson99 sa:Nä hörrni, nu går vi och knyter oss innan det händer något tråkigt.
// Jocke
Jag tycker det här är jätteroligt. Jag är lite sugen på att beställa nåt från Bikester nu bara för möjligheten att få det innan TS och sen skriva det här i tråden.
Cyklasnabbt sa:Skickades i måndags efter lite "misstag" från deras sida. Har inte hört av en leverantör och på postnord står pending, vilket enligt en tråd på ett annat forum ska betyda att de INTE ens har fått varan från sändaren!!
e120guru sa:Cyklasnabbt sa:Skickades i måndags efter lite "misstag" från deras sida. Har inte hört av en leverantör och på postnord står pending, vilket enligt en tråd på ett annat forum ska betyda att de INTE ens har fått varan från sändaren!!
Postnord spårar det bara efter det har kommit till Sverige, innan dess kan DHL joxa runt med paketet bäst de vill utan att du ser det via Postnord
Bengt-re sa:Skall beställa lite däck, några kedjor någon kassett och kanske en ny rygga från bikester bara för sakens skull. Det är ju spännande!
Nä. Lite sega har de ju varit, men varken wiggle eller OnOne är direkt bättre. BD skickar fel prylar och är svårt förvirrade vid rma ärenden, men så är det.
Chilla och gilla läget. Bli glad när (om) man får rätt saker istället för arg och börja mordhota folk för att prylarna inte kommer på 40 sekunder....
Åkerström sa:Misstänker också att du har rätt många på din "de jag önskar livet ur lista".
Cyklasnabbt sa:¨Niklasberglund sa:Meh!
Jag är sjukt nyfiken hur höga watt hen kan kräma ur sig på en timma!
300watt åtminstone
vilket äger isönder de flesta hobbyister här
plumse sa:Cyklasnabbt sa:¨Niklasberglund sa:Meh!
Jag är sjukt nyfiken hur höga watt hen kan kräma ur sig på en timma!
300watt åtminstone
vilket äger isönder de flesta hobbyister här
Vad SKICKLIGT!
Postnord försökte hämta men avsändaren kunde inte nås! Avi lämnad i lådan.Cyklasnabbt sa:e120guru sa:Nu får ni vara snälla mot TS... Det är inte lågbegåvades fel att de är just det...
TS frågade vad folk tyckte om Bikester, och många har svarat att de inte har haft problem, vilket inte verkar passa TS... Vad är syftet med tråden då? Ville TS få bekräftat att hen var dum som handlade där trots att hen läst dåliga omdömmen..?
Har handlat flera gånger från Bikester själv. Har funkat bra, lite glest utbud på vissa fronter dock. Någon gång tog det typ en dryg vecka för varorna att dyka upp. Som sagts tidigare, leveranstid är inte från beställning till mottagarens dörr, det är tills det skickas.
Skickades i måndags efter lite "misstag" från deras sida. Har inte hört av en leverantör och på postnord står pending, vilket enligt en tråd på ett annat forum ska betyda att de INTE ens har fått varan från sändaren!!
Klavikel sa:Så här mkt testosteron har jag nog inte skådat hos någon trådstartare sen skinnorm gjorde succé med sina planer att linda lite kolfiber runt ett rör...
Cyklasnabbt sa:Jo jag blir jävligt arg då tanken var att jag skulle använda skiten nu på vintern.
Är ingen fet pösmunk som cyklar lite då och då och hade tänkt ha grejerna på en hylla.
Funderar på att avbeställa för att göra vardagen lite svårare för dem. Inkompetenta människor ska ha samma medicin tillbaks.
Fältprästen sa:Varför beställer man en vara i slutet av januari som man har tänkt att använda under vintern? Kan ju kanske funka om man bor i närheten av Arktis kanske.