Bilder på lite fräcka dekaler

BobMalin

Ny medlem
Hej gott folk!

Undrar om ni har lite bilder på fräcka dekallösningar på cyklar, ska nämligen pynta min lilla gumma(Dimonback dirtjumper) lite nu efter lackning. Vill ge henne något riktigt speciellt nämligen, men jag behöver få lite inspiration=)

Undra också om några kan ge några bra länkar till sidor med schyssta glidar hojja?

//Malin

Ja visst är det snyggt med hel strippat, men jag kan nog tycka det ser lite B ut. Jag ska göra egna dekaler tänkte jag, inte för mycket men någonting litet.

Jag jobbar nämligen som orginalare på ett tryckeri, har möjlighet att göra lite flashiga grejjer då...

that's why I want dekaler=) sätt en lite personlig toutch på hojjen...

ingen som har nått att komma med? ingen grym sida till sånna snygga glidar hojjar heller?

Nalle Puh eller Nasse om man vill ha nå't som är lite "cooltöntigt" eller varför inte Jamiroquai-figuren som är jäkligt snygg.
~K

gandhi skrev:
-------------------------------------------------------
> Nalle Puh eller Nasse om man vill ha nå't som är
> lite "cooltöntigt" eller varför inte
> Jamiroquai-figuren som är jäkligt snygg.
> ~K

Säger bara: Rosa Pantern och en helt svart bakgrund!

BobMalin skrev:
....
>
> Jag jobbar nämligen som orginalare på ett
> tryckeri, har möjlighet att göra lite flashiga
> grejjer då...

Hej
Är lite intresserad av detta med dekaler - har gjort dekaler till mina Kona. Hur skall du göra, skall du trycka på vinyl och sedan lägga transparent vinyl över? Vad är det för tryckteknik du kan använda?
Mvh

Jag bugar mig för dig. Nalle Puh är det enda motiv jag nånsin har kunnat tänka mig att tatuera på min kropp.

gandhi skrev:
> Nalle Puh eller Nasse

Massa grymma förslag, Tack!=)

Orv:
Nja, tänkte väl mer printa i så fall på våran Inkjetmaskin och sedan får pappsen lacka över dekalerna med klarlack...Blir inget vidare med transparen tror jag över, ska det va ska det vara riktigt?

Har gjort lite utsmyckningar tidigare så är det någon som är intresserad av att få sin cykel dekalkittad så kan ni ju höra av er...eller om ni har färdiga grejer kan jag fixa bra priser...skicka ett litet meddelande bara så ordnar jag=)

Skicka över den till troy lee så flashar han upp den åt dej för ganska så många tusenlappar men
du slipper allt vad klisterlappar på skadad lack heter;)

Kizmiaz skrev:
> Jag skulle nog dra på nå't sånt häringa...

Min kompis Krister importerar dekaler från USA och ibland kör han lite "happy hour" (nån tia styck) på garageträffarna. Dotterns hoj (Scott Racing 24) är numera väl dekaltäckt med von Franco, CooP, Almera, Vince Ray m m. Efter lite djupdykning i Junkyards dekal-realåda och bland mina Mint Sauce-dekaler så är hon nu relativt nöjd, men vill ha nåt bra att dölja Scott-märkena på kedjestagen med. Ska ordnas snarast :D

Tillbaka
Topp