mytomspunnen
Aktiv medlem
[Bilder] Var har du hjälmen, Oskar?
Lonewolf skrev:
-------------------------------------------------------
>
> mytospunnen skrev:
> Jag tror det är väldigt få som ser ett sådant bord
> som något som till varje pris måste bevaras...
>
>
> Där har du problemet i ett nötskal slit och släng
> mentaliteten, det är inte mitt så då kan jag göra
> vad jag vill och vem bryr sig om några andra blir
> lidande!!
Ok Bosse, vi gör så här. Vi letar upp två ungefär lika slitna dyllika bord som visas på bilden. Du går därifrån och jag droppar från ETT utav borden 1000 ggr. När detta är färdigt går vi tillsammans tillbaks till borden och du får genom okulär undersökning komma fram till vilket utav borden jag har använt som lekplats.
Jag skulle bli MYCKET förvånad om du skulle vara riktigt säker på om du gissat rätt!
Om det visar sig att du faktiskt kan påvisa nämnvärda skador på det bordet jag använt som lekplats kommer jag revidera min uppfattning!
Nu är det faktiskt så att cyklar brukar ha däck gjorda av gummi och rullande gummidäck på trä sliter inte nämnvärt, åtminstonde inte i de kryphastigheter det är tal om här.
-------------------------------------------------------
>
> mytospunnen skrev:
> Jag tror det är väldigt få som ser ett sådant bord
> som något som till varje pris måste bevaras...
>
>
> Där har du problemet i ett nötskal slit och släng
> mentaliteten, det är inte mitt så då kan jag göra
> vad jag vill och vem bryr sig om några andra blir
> lidande!!
Ok Bosse, vi gör så här. Vi letar upp två ungefär lika slitna dyllika bord som visas på bilden. Du går därifrån och jag droppar från ETT utav borden 1000 ggr. När detta är färdigt går vi tillsammans tillbaks till borden och du får genom okulär undersökning komma fram till vilket utav borden jag har använt som lekplats.
Jag skulle bli MYCKET förvånad om du skulle vara riktigt säker på om du gissat rätt!
Om det visar sig att du faktiskt kan påvisa nämnvärda skador på det bordet jag använt som lekplats kommer jag revidera min uppfattning!
Nu är det faktiskt så att cyklar brukar ha däck gjorda av gummi och rullande gummidäck på trä sliter inte nämnvärt, åtminstonde inte i de kryphastigheter det är tal om här.