Billig Boardman hybrid, bra budgetval?

lindengbg

Aktiv medlem
Hej!

Sålde min gamla brukshäck på Blocket i förrgår å behöver nåt nytt.

Tänkte först avvakta med brukscykel å köpa billig racer för träning (se min tråd om snik LVG).

MEN så såg jag denna: http://www.wiggle.co.uk/boardman-hybrid-race/

List price Kr4,785.06
SAVE 20% = Kr956.97
Your Wiggle price:
Kr3,828.09

Tror ni om den som brukshoj samt för lättare asfaltstäning? Tycker den e jäkla snygg!

Precis fått diskbråck (igen, förra gången 2008) så den mer upprätta positionen samt det grymma priset så känns den som en bra kandidat.

Många vänner kör Niskikis kända hybrid som ligger 2 resp 3ggr högre i pris. Bortsätt ifrån att denna ej har skrivbransch så borde den väll vara bra alt?

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    52.1 KB · Besök: 24
Senast ändrad:
Tycker den där ser mycket kompetent ut, framför allt håller jag med om att den är snygg. Kanon att du länkade, är på jakt efter något liknande till en kompis! Blir nog ett köp skulle jag tro.

Nog ser det ut som att ramen/gaffeln har fästen för skivbromsar?

Edit: bah, det står ju i texten också.

Senast ändrad:
Waxad skrev:
-------------------------------------------------------
> Nog ser det ut som att ramen/gaffeln har fästen
> för skivbromsar?
Det har den enligt deras FAQ men hjulen behöver bytas då va eller kan hjulen vara förberedda med?

R*v!!!
10% nu bara..

" "List price Kr4,785.06
SAVE Kr478.48 (10%)
Your Wiggle price: Kr4,306.58

Läst att Boardman har sina modeller i 2 år och att det nu till hösten/vintern kommer ny range, vilket förklarar rean. MEN sniket å sänka rabatten, förmodligen då den säljer bra.

Trek Zektor 4 är ett annat bra prisvärt alternativ, kompetent utrustad i förhållande till pris.
Köpte själv en häromdagen.

Någon som har något annat tips under 4000kr ifrån nån site, dvs inte Fulta mm, borde finnas fler sån Boardermanen..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp