Billigt fyrkantsvevparti med singelklinga

InlineOla

Aktiv medlem
Hej Hej

Har ett litet renoveringsprojekt därhemma och nu har turen kommit till vevparti. Är på jakt efter nåt hyfsat snyggt (men framförallt billigt) vevparti med fyrkantsinfästning och singelklinga 40-50 tänder, helst JIS standard på infästningen.

Har lyckats surfa fram detta som ligger helt rätt i pris (30€) för mitt budgetbygge men frakten(!)..för bövelen...30€ i frakt o så vill dom ha banköverföring vilket kostar en del om man inte anger mottagaren betalar (vilket kanske inte är så populärt).

Så, skulle vara tacksam om någon har nåt smart tips på billiga fyrkantsvevpartier, helst silverfärgade? Billigt = under 500:-

http://www.cnc-bike.de/product_info.php?products_id=10943

sdc12616-1.jpg

Biltemavevpartiet är billigt men jag tycker det passar ganska dåligt stilmässigt på en 30 år gammal racer..och 36 blir lite för få tänder. Men tack för tipset:)

Till mitt 26" cx bygge så köpte jag ett Shimano Alivio vevparti när det jag beställt var restat och tog bort minsta och mellanklingan och satte stora klingan, 42t, på mellanklingans plats. Fick använda ett par distansbrickor för att få till kedjelinjen, men det beror ju på bredden på vevlagret. Det funkar riktigt bra, så tillvida att jag avbeställde det andra vevpartiet.

Tillbaka
Topp