Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Biltema har ny katalog!
Den är tydligen rensad på Shimanos lågbudgetprylar.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du kamin? Eller kanin?Papperskatalog? Det ju modernt och miljövänligt. Används nog mest för att tända i brasan.
Har för mig den är bestruken inget vidare att tända brasan med heller.Papperskatalog? Det ju modernt och miljövänligt. Används nog mest för att tända i brasan.
Har du kamin? Eller kanin?
Attans....Har för mig den är bestruken inget vidare att tända brasan med heller.
Butiken är okej.Biltemas katalog är oändligt mkt bättre än deras superusla webbplats...
Eller blädderform ?Vi har både kanin o kamin. Men vi gillar kataloger i blädder form ...?
SÅ kan d oxå vara ibland ?Eller blädderform ?
Så kan det oxå vara..Men varför i helvete spar man gamla cykel kataloger för??Eller blädderform ?
Jag läste min biltemakatalog redan för några veckor sen när den damp ner (prenumererar kanske eller på nåt sätt har de min address)... det som faktiskt förvåna mig är att de nu faktiskt säljer en MTB med luftgaffel, dock rejält steg upp i prisligan mot deras andra cyklar och knappast prisvärd eller?
Visa bilaga 504611
Ser inte alltför brant ut? Delvis interndragning (vad det nu ska vara bra för). Oväntat lätt om det verkligen stämmer.Tjena!
Jag måste nog säga att den är inte så illa för dom pengarna, i Sverige. Jag kan då inte hitta nån annan med luftgaffel, deore och hyfsade skivbromsar för dom pengarna. Sen är väl hjul, vevparti m.m. inte mycket att hänga i granen. Men man ska nog inte begära allt för mycket för under 8 lax.
Det är väl omöjligt att säga men visuellt ser den ok. Det är två saker. Tryckmätaren och att den klarar att öppna alla ventiler. Jag har en lifeline som inte funkar med min super deluxÄr det nåt fel på gaffelpump från Biltema ? :D
Öppnar ju upp för fler cyklister, kul. Vore intressant med mer specar men hittar inte de nya cyklarna på deras hemsida.Jag läste min biltemakatalog redan för några veckor sen när den damp ner (prenumererar kanske eller på nåt sätt har de min address)... det som faktiskt förvåna mig är att de nu faktiskt säljer en MTB med luftgaffel, dock rejält steg upp i prisligan mot deras andra cyklar och knappast prisvärd eller?
Visa bilaga 504611
Nej, inte om du frågar mig :) Funkar fint!Är det nåt fel på gaffelpump från Biltema ? :D
samma här, har testat på två cyklar ;)Nej, inte om du frågar mig :) Funkar fint!
Själv har jag bara BT-katalogen för produktbeskrivningarna. Men man har ju hört om snuskhumrarna som direkt bläddrar fram till de provokativa bilderna på lösaktiga low-end-shimanokomponenter. Ibland ser man dem också stryka omkring i varuhusets skumt upplysta cykelsektion och diskret smussla ner undermåliga innerslangar mellan skrivarpappret och spolarvätskan...
Har det inte förr varit standard att skriva "deore-växlar" när det i själva verket enbart är växelföraren som är deore och resten är billigaste möjliga från kina?Tjena!
Jag måste nog säga att den är inte så illa för dom pengarna, i Sverige. Jag kan då inte hitta nån annan med luftgaffel, deore och hyfsade skivbromsar för dom pengarna. Sen är väl hjul, vevparti m.m. inte mycket att hänga i granen. Men man ska nog inte begära allt för mycket för under 8 lax.
Tjena!
Behöver inte vara så stor skillnad på cyklarna.På Wiggles eftersäsongsrea 2018 fick man en Vitus Sentier i enklaste utförandet med Deore 1x10 för 8000 kr. Tiderna förändras.
På Wiggles eftersäsongsrea 2018 fick man en Vitus Sentier i enklaste utförandet med Deore 1x10 för 8000 kr. Tiderna förändras.
Fortfarande bara en ramstorlek tänkte jag skriva per automatik. Men se på f-n!Öppnar ju upp för fler cyklister, kul. Vore intressant med mer specar men hittar inte de nya cyklarna på deras hemsida.
Vill man inte ha katalogen kan man spärra framtida utskick: https://storeapps.biltema.com/catalogregistration/se/home/unregister/Papperskatalog? Det ju modernt och miljövänligt. Används nog mest för att tända i brasan.
Man ska inte behöva avsäga sig skit man inte frågat efter/beställt.Vill man inte ha katalogen kan man spärra framtida utskick: https://storeapps.biltema.com/catalogregistration/se/home/unregister/
...fast egentligen skulle alla som inte vill ha katalogen själv kontakta kundservice för att få ut denna information.
Ett annat alternativ är att lägga katalogen i en gul postlåda med en upplysande lapp om varför man inte vill ha den ("har ej beställt" t.ex.). Oadresserade utskick är billigare för avsändaren; då kan de gott ta litet extrakostnad för returhanteringen.Man ska inte behöva avsäga sig skit man inte frågat efter/beställt.
Man ska inte behöva avsäga sig skit man inte frågat efter/beställt.
Varför fortsätta bråka? Lämna eländet i returen eller elda upp den och avboka dig på länken ovan? Man måste inte bli knärkt på allt som inte är som en vill.Ett annat alternativ är att lägga katalogen i en gul postlåda med en upplysande lapp om varför man inte vill ha den ("har ej beställt" t.ex.). Oadresserade utskick är billigare för avsändaren; då kan de gott ta litet extrakostnad för returhanteringen.