Biltema har ny katalog!

Biltema har ny katalog!
Nya? De har funnits minst 3-4 år. De funkar, jag har kört många mil och slagit i en del sten. De håller men jag har inget att jämföra med så det är svårt att säga om de är bra. Prisvärda är de!
är nog är ett tag sen ja kolla deras pedalsortiment tydligen ? sist ja köpte hade dom bara tjocka tunga wellgo kopior på halvkilot st :sneaky::cool: tål dom stenkontakt så e dom bra i mina ögon.. de är mer än man kan säga om flertalet 3-400:- pedaler från valfri cykelbutik...

Biltema har ny katalog!
Även lockon grip ser helt ok ut. Jag har inte vägt dem men känns ok.
Sideloaded flaskbhållare är bra på barncykel också. 34g tror jag för 30 spänn eller nåt. Låter ju otroligt att det skulle hålla men för barnen har det gjort det än så länge

Biltema har ny katalog!
Jag slog till på detta ställ igår, då det var brådis att fixa ett nytt. De ser ut som mina Specialized Zee. Men Biltemas är lättare och kostar 34,90:-

Får se om de håller???‍♂️

har faktiskt misshandlat biltema vs spec zee o biltemas tål mer fast de är lättare o kostar en bråkdel till vissa kollegors stora förtret som förlorade vadslagningen

Biltema har ny katalog!
Jag slog till på detta ställ igår, då det var brådis att fixa ett nytt. De ser ut som mina Specialized Zee. Men Biltemas är lättare och kostar 34,90:-

Har kört med sånt, inga problem, håller kvar flaskan genom hyfsat stök med.

Biltema har ny katalog!

Ja, jag missade att jag var tvåa på den. Speciellt bra för barncyklar från 16''. Sen är det kanske en kopia ja.

Biltema har ny katalog!
Inga lösa hjul på Biltema längre? Tidigare hade de ganska prisvärda hjul för standardcyklar

Bilden dom valt för kategorin reservdelar:
2024-04-12 14_01_13-Köp【Cykel】hos Biltema – Varför betala mer_ - Biltema.se.png

Kategorin cykelhjul:
2024-04-12 14_17_24-Cykelhjul - Biltema.se.png

Tillbaka
Topp